FAVORITT-VESKEN <3

// annonselenke

Veske fra Nunoo HER

Mitt beste kjøp de siste månedene er definitivt denne vesken fra Nunoo! Altså, jeg har nesten ikke brukt noe annet- haha. Den er såååå kul, og i tillegg er det jo så sykt digg å bare ha den cross over som jeg har på bildene- man har jo armene helt frie. Det sykeste er at den rommer skikkelig mye til tross for at den ser liten ut, jeg fikk med meg et strandhåndkle og alt annet jeg trengte til en strandtur i sommer feks. Den har også masse forskjellige rom og lommer, så man kan virkelig sortere tingene sine godt 😉 Nei gud som jeg elsker denne vesken! Har kjøpt den i gul nå også, og skal ikke se bort fra at jeg får den i enda flere farger senere.. Haha 💋

LIKE?

18 kommentarer
    1. ååh, Andrea! Jeg ville bare si at du stråler så fint 🙂 Håper du har en god dag! Håret ditt er virkelig fint også, skikkelig shiny og healthy looking, fortsett med det du gjør! Digger genser din også foresten 😉

    2. Så fin veske! Har en annen modell fra Nunoo som ligner og jeg elsker den! Bare lurer på hvor genseren din er fra? 🙂

    3. så fin veske! lurer på hvor alle hårbåndene dine er fra som du har på farmen? de er veldig fine 🙂

    4. halllllooo så godt du kledde «kort» hår!! Vet det bare er fordi håret er inne i genseren/bak på ryggen, men du hadde sett såååå fresh ut med en sånn look tror jeg!!! Har du vurdert det? Fin er du jo uansett, men forandring fryder, er det ikke det de sier:)

    5. Fin innlegg du hadde der,vil du se mitt innlegg og diktsamlinga min😊 hjerne følg bloggen😊 Du er sterk dame hjerne se på min blogg og kommentere noe😊

    6. Hei, har et spørsmål ang farmen: Er det slik at kamerafolkene er på dere til enhver tid? Eller må dere gi beskjed om det er noe dere vil at de skal filme, feks når du og Irene snakker ut.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg