NORGE PÅ SITT BESTE😍

– PREIKESTOLEN, STAVANGER NORWAY –

Processed with Rookie CamProcessed with Rookie CamProcessed with Rookie Cam

(annonselenker) Tightsen min finner dere HER og skoene HER 🙂

Har ikke fått meg kjæreste, dette er bare den kjekke sønnen til Dineke.. Haha 😉

ÆÆÆÆH! FOR en dag jeg har hatt i dag. Da jeg fikk vite at jeg skulle til Stavanger var jeg ikke i tvil om hva som var nr.1 på “must doo” listen, selvfølgelig gå Preikestolen. Jeg har hatt lyst til å gjøre det i flere år, og endelig hadde jeg mulighet. Turen opp var veldig grei, litt tung til tider men absolutt ikke ille i det hele tatt. Tror vi brukte ca en og en halv time- og så var vi endelig på toppen. Og gud.. Det som møtte oss kan nesten ikke beskrives. Noe så utenomjordisk vakkert! Den sykeste utsikten ever og ikke minst en sinnsyk høyde over havet. Skal love dere at jeg skalv ganske greit da jeg nærmet meg kanten, og så 600 meter rett ned- haha. 

Anbefaler virkelig å ta turen en eller annen dag hvis dere får muligheten, det var en opplevelse for livet. Og nå fikk jeg enda mer lyst til å se mer av Norge og naturen landet vårt har å by på- blant annet Trolltunga står høyt på listen. Kanskje dere har noen fine turer å anbefale meg? Tusen takk til verdens beste Dineke for dette fine eventyret, og ikke minst for noen superkoselige dager i Stavanger med deg 💛💛💛

16 kommentarer
    1. Har gått Trolltunga – veldig fint, men også veldig tungt. Vet ikke helt hvordan det er med folk og sånt nå, da jeg gikk Trolltunga i 2015. Ellers kan jeg anbefale Kjeragbolten!

    2. Andrea du MÅ ta turen til Sunnmøre!! Ingenting slår sunnmørsalpene med sin majestetiske utsikt <3 Det er helt fantastisk og jeg er så sykt heldig som bor i desse omgivelsene! Søk på fjellene Saksa, Slogen, Dalegubben eller Jønshornet for å få en smakebit <3

    3. Hvis du redigerer bildene dine hva bruker du da?? Ps: Jeg Elsker deg❤ Håper du og Nikolai blir sammen og heide på deg i farmen!

    4. Anbefaler både Trolltunga og Besseggen! Begge er veldig populære, absolutt ikke uten grunn. Jeg gikk Trolltunga utenfor sesongen (i oktober), og det var allikevel mye folk og kø for å komme seg ut på selve tunga, selv om det ikke var så bra vær. Det tyngste med begge turene var faktisk ikke å gå opp, men veien ned igjen, haha. Syntes Trolltunga var mye tyngre enn Besseggen, mest sannsynlig fordi det var ganske sølete og tungt å gå da jeg gikk den. Om du skal gå Besseggen anbefaler jeg å ta båten først og gå tilbake, ikke motsatt, for å klatre opp eggen er utrolig mye morsommere enn å klatre NED eggen 🙂

    5. Kan du legge ut oppskriften på den grå genseren som moren din har strikket som du brukte på farmen med lange armer ??

    6. Så vakkert! Har tenkt å kjøpe den svarte nunoo vesken som du har, men lurer på om du har sølv eller gull gliselås på den? Den modellen nelly har er i sølv, men synes det ser ut som på bildene at din er gull! har veeldig lyst på sistenevne selv 🙂

    7. Du sko prøvd Flørlitrappene litt lenger inn i fjorden, då e plutselig preikestolen småtteri 😉 DER e d fint der!:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg