NEW WEEK, let’s go 👊🏽💥

// inneholder annonselenker

Jakke fra nly trend // Veske fra NuNoo // Bukse fra Dr.Denim // Sko fra Jeffree Campbell

Hei babes! ♥ Jeg er hjemme igjen etter 9 fine dager i Riga med kjæresten. Elsker følelsen av å endelig komme tilbake til leiligheten sin, alle tingene sine og ikke minst sengen sin etter å ha vært borte en stund- små gleder! Nå kjenner jeg meg skikkelig motivert for en bra uke. Jeg kickstartet mandagen med en heftig benøkt på sats, og slik så økten ut: 3×12 benpress, 3×12 hipthrust, 3×12 knebøy, 3×22 utfall og 20 min på trappemaskin. Kunne nesten ikke gå etterpå, haha! Så digg. Elsker at jeg har vært så flink med trening og mat i flere måneder nå, begynner virkelig å føle meg i så mye bedre form. Meker at kondisjonen er mye bedre, jeg løfter tyngre og treningen begynner å vises på kroppen. Spent på resultatene jeg har nådd når sommeren er her 😀

Nå skal jeg hive meg rundt for å lage en liten nelly-haul med nye klær jeg har fått- weee. Viser dere i kveld! ✨

12 kommentarer

Siste innlegg