The Balm salg hos Coverbrands

Hei!

Et av mine favorittmerker, The Balm, er nå på salg hos Coverbrands! Sminken er av fantastisk kvalitet, og prisen er ikke stiv. Det er noe å like det! Her er noe av sminken jeg har derifra:

Hihi, sykt bra sminke og herregud, se så utrolig fint utseende alle produktene har 😀

Tenkte å skrive litt om to av mine favoritter, nemlig en bronzer og en mascara:

Fine bokser eller hva? Får nesten lyst til å bare ha de til pynt, haha

Bronzeren kan brukes både som solpudder i hele fjeset, rouge, highlighter OG øyenskygge! Det er vel ganske greit? Har brukt det mest i kinnene og som highligther. Fantastisk at det kan brukes til så mye, så slipper man å kjøpe et produkt for hvert sted. Enda en positiv ting er at den nå er satt ned fra 189 til 151 kr. Det er vel ikke så dyrt? Direkte link HER ♥

Jeg er ganske kresen på mascaraer, men denne er faktisk noe av det beste jeg har prøvd. Mange har spurt hvilken mascara jeg har brukt i det siste, og det er da denne. Kult utseende og gir et veldig bra resultat 😀 Denne er også på salg, satt ned fra 199 kr til 158 kr. Billig det også? Direkte link HER ♥

Fler som liker The Balm sminken?

Annonse


– ANDREA BADENDYCK

32 kommentarer

Siste innlegg