SORRY ❤️

Jeg har vært ekstremt dårlig på å oppdatere her inne de siste to månedene, og det må jeg bare si unnskyld for. Jeg skjønner kjempegodt at det er kjipt å klikke seg inn her gang på gang uten noen nye innlegg, og jeg skjønner dere blir skuffet. At dere i det hele tatt bryr dere tar jeg helt ærlig som et stort kompliment, og det er virkelig noe jeg setter stor pris på! Hvorfor jeg i perioder er veldig lite aktiv her inne er egentlig litt vanskelig for meg å forklare.. Jeg føler vel litt i blant at mine bloggdager er over, og at bloggen min ikke er som den en gang var. Jeg har jo i årevis vært en av de største bloggerne i Norge med 20-30.000 unike lesere på bloggen min hver dag, og gradvis har det gått nedover de siste årene. Noe som forsåvidt også er veldig forståelig, da det er veldig lenge siden jeg ga 100% her inne. Men selvom det er min egen skyld er det på mange måter litt demotiverende også, og noen ganger føler jeg kanskje at ingen egentlig bryr seg om jeg blogger eller ikke.

Men likevel så ser jeg jo at så fort jeg er aktiv her inne og oppdaterer bloggen ofte skyter jo både statistikken og topplisteplassen min rett opp, så jeg vet vel egentlig at jeg kan hvis jeg vil. Men så sliter jeg litt med å holde motivasjonen oppe over tid, sikkert fordi jeg har oppnådd veldig mye med denne bloggen og at alle pengene/godene ikke er så spennende lenger da jeg har hatt det siden jeg var 15 år. Jeg må liksom finne motivasjon på andre måter. Men dere må vite at jeg er utrolig glad i bloggen og dere, og jeg ønsker virkelig å prestere. Det er bare ikke alltid så lett å være superinspirert, kreativ og motivert etter 11 år som blogger (hvor sykt er vel ikke det btw!!). Men jeg gir ikke opp, og jeg har virkelig lyst til å finne tilbake gløden jeg en gang hadde. Kanskje jeg må tenke nytt, gjøre noe nytt.. Jeg vet ikke.

 

(annonselenker) Genser fra Nelly // Bukse HER // Sko HER 

Helt ærlig har jeg ingen konklusjon med dette innlegget, men ville bare dele litt av tankene mine med dere så dere kanskje forstår meg litt bedre. Heldigvis går vi en fantastisk tid i møte nå med sommer, sol og masse gøy- så det håper jeg kan hjelpe på motivasjonen til å være mer aktiv her inne!! ❤️❤️❤️

18 kommentarer
    1. Ikke gjør det så vanskelig. Del hva du gjør i hverdagen og hva du er opptatt av.
      Det beste er i hvert fall om du ikke gang på gang lover at NÅ er du tilbake, også går det en uke også er du borte igjen.

    2. Takk for et fint og ærlig innlegg der du ikke lover noe du ikke kan holde<3 håper du kommer skikkelig tilbake igjen!

    3. Jeg er en av de som nærmest hver dag går inn på bloggen din, og hver gang det har kommet et nytt innlegg blir jeg så happy. Jeg har vært fast leser i 5-6 år, og du er absolutt min favoritt. Du inspirer meg med bildene dine, og motiverer meg. Jeg skjønner veldig godt at motivasjonen ikke alltid er på topp, noen ganger trenger man noe nytt og fresh i livet. Hvis du en dag slutter med blogg, håper jeg du fortsetter videre med andre sosial medier, for jeg vil ikke miste deg!! (høres sykt klisje ut) men som sagt, du inspirer meg så sykt mye!!! Klem

      1. Bloggen er bare en del av jobben min, så jeg jobber faktisk ganske mye selvom det ikke kommer nye innlegg her hver dag. Mye samarbeidsgreier, møter, regnskap, instagram osv 🙂 Ellers gjør jeg jo det du ville gjort i helger/når du har fri: Er med venner, trener, familie osv <3

    4. Håper du fortsetter å blogge 🙂 du er min favoritt hvertfall, uansett om du tar pauser eller ikke. Enig i at det ikke trenger å være kompliserte innlegg, for min del hadde det vært nok med f.eks “topp 10 sminkeprodukter», korte reiseguider (trenger ikke legge ut maaasse bilder og detaljer), bare topp spisesteder, ting å se osv.. favoritt sidene dine å nettshoppe, korte mat innlegg (enkle oppskrifter), osv… Skjønner det er vanskelig å produsere mer enn så når man er umotivert og det er nok helt greit for de fleste leserne dine 🙂 vi er alle mennesker og kan ha sånne perioder, må du aldri ha dårlig samvittighet for. Uansett, du er en fantastisk jente og kjempe gøy å følge med på 🙂 masse klemmer, heier på deg

    5. Hva med å begynne med youtube?:) hverdag, trening, sunne oppskrifter osv! Jeg hadde definitivt fulgt med!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg