YESTERDAYS OUTFIT⚡️

Her ser dere gårdagens antrekk! Det føltes SÅ fresht å gå med hvite bukser og generelt lyse klær, det må jeg bli flinkere til. Er så altfor lett å bare kle seg i svart, men gud så kjedelig det egentlig er..        

Anyways- i dag er jeg faktisk litt frustrert fordi blogg.no har gjort om bloggportalen vår totalt. Skjønner ingenting av hvordan jeg gjør forskjellige ting, bare å skrive dette innlegget var litt av en gåte- haha. Dessuten kan vi ikke se statistikk enda på den nye bloggportalen, OG dere må logge inn med facebookprofilen deres for å kunne kommentere innlegg. Det er såååå irriterende, og jeg håper virkelig det blir fikset opp i asap. Nå er alt faktisk bare tull og tøys, og synes det er ekstra kjipt at det skal skje nå som jeg endelig er så motivert og tilbake på bloggen igjen..😒 Jaja, jeg skal ikke plutselig slutte igjen på grunn av det her altså- får bare holde motet oppe og krysse fingrene for at alt blir bedre snart! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg