hade

siden folk skriver at jeg har så kjedelig blogg osv , og at jeg er en dårlig blogger så greit da gidder jeg ikke blogge mer.

Det er ikke så hyggelig å få stygge komentarer hver gang man logger inn, selvom folk ikke tørr å si hvem de er osv,,
Kanskje jeg begynner igjen en dag, men nå skal jeg værtfall ikke.
Jeg bruker faktisk ganske mye tid på hvert innlegg, og hvis folk ikke har noe annet å gjøre enn å slenge dritt så er jo det koselig 😉
takk til alle som har vært greie & lest bloggen min osv.
– andrea badendyck .
67 kommentarer
    1. skjønner at du vil slutte, men du har en utrolig bra og fin blogg, ikke hør på de drittungene som driver å slenger dritt. det viser at de ikke har noe annet å gjøre.. du burde ikke la dem få deg til å slutte. det er utrolig mange som leser bloggen din og hvertfall mange som syns du er et utrolig menneske og at bloggen din er FANTASTISK bra.. det mener ihvertfall jeg. utrolig glad i deg og håper på at du fortsetter å blogge

    2. skjønner at du vil slutte . men andrea MANGE leste bloggen din ivertfall jeg . jeg elsker bloggen din , bloggen din var en av mine favoritt blogger. de barneslige ungene er bare sjalu på deg vennen ;-)) værsåsnill å blogge !

    3. ANDREA? du kan ikke slutte, elsker jo bloggen din!! jeg synes ikke du er dårlig til å blogge, jeg DIGGER deg, og det vet du. Men skjønner deg jo da, håper du begynner å blogge igjen vennen!(L) vi vil savne deg her

    4. Seriøst, bloggen din er SYYYKT bra!!!
      du må ikke slutte å blogge på grunn av noen drittunger. De er bare misunnelige på grunn av at du er jævlig pen, kul, fin osv.
      Ikke la duster hintre deg i å blogge!! Da gjør du bare det de vil at du skal. Uansett så er det drit mange som ELSKET bloggen din

    5. Jeg ELSKER bloggen din! Ikke slutt!! Digger den leser den hele tiden! Ikke tenk på det de sier, det er ikke sant i det hele tatt! Fortsett vær så snill.

    6. Du må ikke slutte for alt i verden! Det er så hyggelig å lese bloggen din, og da bør du ikke slutte. Bare fordi under halvpareten av de som leser bloggen din mener noe annet! Det er mange av oss lesere som ikke vil at du skal stenge bloggen din. Tenk litt på det, at du har en masse av fans ! Elsker deg :*

    7. det var ingen som skrev “stygge” kommentarer før på bloggen din siden den var mye bedre (kanskje bra egentlig) men det kommer sånne kommentarer for tiden siden bloggen din ble kjedelig… hvis du forstetter med sånne innlegene som før, så slutter folk med sånne kommentarer!

    8. Jeg syns ikke du skal slutte, ærlig. du har den beste bloggen jeg har lest ! selfølgelig er det jo helt opp til deg om du vil fortsette å blogge eller ikke. men jeg syns ikke du skal bry deg om de folka som ikke har no annet å gjøre enn å slenge dritt. Det er sånn det er å være blogger, mange har fått drapstrusler og sånn, men de slutter ikke å blogge forde. Men ja, jeg syns du skal fortsette å blogge, for du har en kjempe fin blogg. men det er jo helt opp til deg ..

    9. neei ! jeg som leste din hver gang det kom et innlegg. likte bloggen din, andrea! jaja, du får jo velge, men kjempe trist at du slutter pga stygge kommentarer. så til de som skrev kommentarene; stikk stikk stikk !

    10. lol meste parten av de som kommenterer at folk er missunellige og at du er så pen er jo anonyme..

      vet du hva? det er deg LOL Sjekka på ip adressen. helt likt med da DU svarer og kommenterer her, i tillegg til de andre liksom anonyme lol

      haha dust, slutt! 😀

      Virker jævla dumt når du later som om du er andre og skriver ros til deg sjøl. lite venner?

    11. Andera , det er lenge siden jeg har vært innpå blogg nå , men hver gang jeg kommer innpå her så stikker jeg rett innpå din blogg. for jeg DIGGER din blogg

    12. ops skrev ikke alt.

      for jeg DIGGER din blogg. og jeg leser den hver dag. hadde du sluttet å blogge hvilken blogg skulle jeg lest da, jeg er jo blitt vandt til å lese din hver dag. deg liker din blogg, derfor må du IKKE bry det om små drittunger som skirver tykt om bloggen din , din blogg er jo kjempe fin 🙂 derfor må du helle bry deg om ale de fine komentarene du får 🙂
      så vær så snill da ikke slutt å blogg :-))

    13. Skjerp deg!
      Trodde ikke du var sånn som slutter å blogge bare fordi noen slemme unger skriver dritt til deg! Se bare på komentarene da.. Det er mange fler som digger bloggen din enn de som ikke gjør det! De er bare noen få.
      Og dessuten er dette min yndlingsblogg, du skriver veldig bra og har morsome innlegg!
      Så vær så snill å fortsett å blogge!

    14. seriøst du må ikke slutte og blogge du har jo drit bra blogg. plizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ikke slutt da……

    15. tusen takk alle sammen, veldig koselig av dere !
      Det kan hende jeg kan fortsette snart igjen 🙂 dere er søte.

      Leonore; er du stygg ellernoe ? skriver jeg komentarer til meg selv liksom, haha.. styggeste jeg har sett. Og det værste er at du og “sara” har samme ip.. kanskje det er DU som ikke har så mange venner :’D ?

    16. Du må jo ikke bry deg om de få stygge kommentarene du får, de fleste er jo veldig positive. Du kan jo ikke forvente å få bare fine kommentarer når du har såpass mange lesere .. :b

    17. du må ikke ta deg nær av drittunger! Det er nettop det de vil oppnå av å slenge dritt, de VIL virkelig at folk skal ta seg nær av det! F.eks de “største” bloggerne. Det er kanskje de som får mest drittslenging av andre, men bryr de seg? nei, de lar seg ikke knekke av pinnen, og tar det med fot planta på jorda.OG de fortsetter å blogge…Think about it! (: Leser bloggen din absolutt hele tiden

    18. Hallo, Andrea du må ikke slutte, herregud, ikke bry deg om de.. seriøst de er bare sjalu.. jeg skjekker bloggen din hver eneste dag:L den er bra og jeg digger klesstilen din! Jeg elsker bloggen din.. ikke la de som er sjalu på den fine bloggen din komme i veien!!

    19. ikke slutt, jeg liker bloggen din skikkelig godt ! de som slenger dritt er bare folk med dårlig selvtilitt, og de fleste som slenger dritt til deg sier bare det de sier fordi de er døds sjalu på deg. ikke la de få ødelegge ting for deg , da får de bare viljen sin. og det er ikke bra ! 🙂

    20. Ey,Andrea. Du kan ikke slutte pågrunn av folk ass, ærlig ike gi opp på grunn av det ;-O det er så utrolig mange som leser bloggen din og rett og slett digger den ! jeg er en av dem ass. jeg leser hver dag ! skjekker om du har fått nye innlegg osv. jeg lover deg du har en driiit fin blogg. og de som skrive rmasse dritt og sånt har bare fritidsproblemer. ikke hør på dem , ikke gi opp pågrunn av det 😉 elsker bloggen din!

    21. de som kommer med “stygge” kommentarer, trenger ikke å være sjalu, set er bare andrea som ikke tåler kritikk, ingen kommer med kommentarer “du er stygg, shit, håper du skal slutte å blogge, men for eks” jaa, bloggen din er litt kjedelig nå, synes jeg”
      det BETYR IKKE AT DE ER SJALU!!

    22. Andrea , ikke slutt å blogg!
      bare gi faen i hva de drittungene sier! de er bare sjalu ! du er faktisk en av de få bloggene som virkelig har vekket min interesse og jeg leser den hver dag ! du burde ikke slutte å blogge nå, men, hvis du isåfall gjør det , håper jeg du snart fortsetter igjen ! 🙂

    23. hallo , du må ikke slutte og blogge, hvilken blogg skal jeg da lese hver enseste dag ?
      Du er kjempe flink til og blogge og sont, i bry deg hva slags dumme irriterene meninger andre har .. du gjør det på din måte, og du er flink til det !særiøst

    24. hei hva faen aa du slutter å blogge pågrunn az noen drittunger..desuten de som slenger dritt og skriver AT SIDEN ER KJEDELIG det er ingen som tviger dem til å lese siden,,så det er de som lite liv ++skriver at andre er kjedelige bloggere..

    25. Andrea 🙂 jeg synd du ikke burde slutte og blogge, for bloggene dine er så koselige ! dere som slenger dritt, hvis bloggen er så dårlig, hvorfor gidder dere å lese den da? legg opp!

    26. Ikke slutt å blogg!
      Jeg syntes bloggen din er kjempesøt, du er i hvertfall aktivt på bloggen din og du får mange fine kommentarer:)
      Forsett, drit i hva unga sier 🙂

    27. værsåå snill ikke slutt, det er j*vlig mange som ikke vil at du skal slutte!
      Værså snill ikke slutt !

    28. andrea , du har en superfin blogg ! IKKE slutt å blogge værsåsnill (a)
      jeg leser den hele tiden og det gjør alle som komenterer andrea .

    29. jeg skjønner at du ikke vil blogge lenger når du får disse stygge komentarene, men alikevell syntes jeg du skal være sterk og gi faen i dem. ihvertfall når de er så feige at de ikke engang tørr å skrive navn! hev deg over det og forsett med bloggingen din 😀

    30. Hei!
      Jag bor i Sverige och är halvnorsk (:
      Ska vi lägga till varandra på bloglovin? (om du har det, netteadresse: bloglovin.com)
      Hvis du ikke har det, rekomenderer jeg deg till å skaffe det, veldig praktiskt! (: Koster ingenting.
      Skulle tycka det var kul om norska tjejer läste min blogg.
      Jag liker å lese norske blogger (:
      Om du vill lägga till så kan du skirva en kommentar i ett av mina inlägg och säga att du lagt till mig, så lägger jag till dig så fort jag ser det (:
      Jag har en Google Translator ifall du skulle tycka det är svårt att lese svensk text.
      Kos deg!
      Hilsen Cristin
      http://ccristin.blogg.se

    31. altså, folk leser bloggen din fordi du er pen.
      ikke fordi den er bra, sånn helt seriøst.
      folk ser opp til deg, thats it 😉
      &de som komenterer frekt, hvorfor bryr du deg? når det er dobbelt så mange som komenterer hyggelig? seriøst, ikke ork å lag drama med at du skal “slutte” å blogge, for det kommer du ikke til uansett.

    32. Herregud, M&F eller hva faen, dere eller du har serr lite liv ?

      Andre, du er herlig, hvoooorfor sluttet du å blogge, jeg kommer til å mase og mase så du til slutt dauer og begynner og blogge igjenn !!!!!!!!
      Jeg svergeeeeer Bruriiii, start’aaaaaaaaa ! (L)(L)

      PS: i love you (L)

    33. Hvem faen er det som er så jævli frekk mot andrea? Hva har dere imot henne egentlig. Har hun gjort noe mot dere? nei. Syntes det jævli dumt at ting skal ende slikt. Hun er bare en søt jente. Hun skriver om hennes egene ting. Hvis dere syntes at det er så feil. Gi faen å kommenter. Hun skriver om seg selv ærlig. Missunelige jævler er dere.

      Andrea. Skjønner godt hvorfor du sluttet med å blogge.

      Noen her som kanskje ikke kjenner meg.

      Preben:)

    34. siden var jo helt supoer duper 😀 !!! jeg vil ikke at du skal slutte, du blogget perfekt.
      klemz kasper hillås

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg