14 oktober 09

Heihei allesammen!

Nå er det flere dager siden sist gang jeg skrev på bloggen, så det var på tide nå.
Dagene går fort, jeg er fullbooket av planer og lekser har jeg i fleng.
Idag har jeg vært på cafè i byen med Maria, og deretter dro vi til konfirmasjons møte. For dere som lurer skal jeg ha kristelig konfirmasjon. Det var veldig gøy og jeg gleder meg utrolig mye til vi får startet + at konf-leiren er virkelig noe jeg ser fram til. 
Jeg har funnet ut at jeg skal prøve å få 6'er til jul i musikk og nynorsk, det er på en måte mitt mål. Jeg vil veldig gjerne ha 5 i snitt, og jeg håper og tror at jeg kan nå dette målet. I musikken er det nemlig gitar som gjelder, og læreren sa at han tror jeg kan klare å få 6'er til jul. Er ikke det bra? Gitar er jo uansett super gøy.
Jeg har vært dårlig til å blogge i det siste, og det skjønner jeg dere syntes er dumt. 
Har som sagt hatt mye å gjøre og ikke satt av så mye tid til bloggen. Jeg skal prøve å blogge mer fremover, lage interessante innlegg og ta mange fine bilder. Så bare følg med!
Blogges i morgen!

– ANDREA BADENDYCK

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg