Photoshop… kult!!

Heihei alle sammen!

Jeg er på broren min sin pc nå, og han har akuratt tatt noen bilder som jeg skal legge ut senere.
Istad da jeg satt her med pcen hans, kommer han plutselig bort å sier: "Andrea, du vet at jeg har photoshop på pcn min?".  Haha, du kan tro jeg ble glad. Jeg har prøvd å laste ned photoshop på min pc i hundre år nå, også har han det på sin.. Kult!! Nå vet jeg hva mitt tidsfordriv de neste dagene kommer til å gå ut på, hehe.. neida! Men photoshop var utrolig morsomt, mye kule efekter og ting man kan gjøre der altså.

Tenkte å vise dere det første bildet jeg prøvde å redigere! Jeg vet at jeg er en nybegynner, men vent noen uker å se dere. Nå har jeg satt meg noen mål altså!

photoooshop
Haha, jeg er skikkelig proff jo!

Har du photoshop?

– ANDREA BADENDYCK

12 kommentarer

Siste innlegg