ÅÅH!!!!!!!!! Blir så sinnsykt irritert!!!!!

Joda, nok en gang skal det komme en falsk profil av meg her på nettet.
Denne gangen var det på nettby!

sandra

27.nov.2009 kl.17:47

http://www.nettby.no/user/index.php?user_id=1415283

< – Er ikke dette deg..?

Måtte jo ta meg turen innom nettby for å sjekke dette ut. Her er hva jeg fant!

mee

Pikken95 14

Elsker gutten min<3
Er kjæreste med carlil
Nordland, Leirfjord

Hei, mitt navn er Anette:D jeg er 14 år. på fritiden min liker jeg og henge med venner og være hjemme.

Christian er gutten min:D<3

Jeg driver også med cheerleading:D

Det er bare og sende en melding så svarer jeg:D
Legg meg til som venn da<3

Fy fader! Jeg blir så sinnsykt forbanna!
Sjekk profilen liksom, hun driver å skriver masse ting med ekle griser via mitt bilde osv!
Dette er virkelig ikke noe jeg godtar og jeg blir utrolig provosert. Hvor lite liv kan et menneske ha? Unnskyld meg, men hun later som hun ser ut som meg og heter Anette.. Det er bare sykt! Men jeg har skrevet et brev til nettby om å fjerne profilen, og det vil de nok gjøre så fort som mulig!
Fint hvis dere legger igjen en liten hilsen i gjesteboken hennes….

Har du noengang funnet en fake profil av deg?

Tusentakk til Sandra forresten, utrolig snilt! Jeg er aldri på nettby og ville ikke funnet denne uten din hjelp.

– ANDREA BADENDYCK

16 kommentarer

Siste innlegg