Sliteen..

– Etter en hard trening! I dag var min andre trening og den varte i 1 og en halv time. Vi startet med noen slags aerobic lignende øvelser og litt styrketrening. Derretter gikk det over til DE harde magetreningene, det gjorde helt sykt vondt og magen bare vibrerte av jobbing. Vi måtte holde ut veldig lenge og gikk over til litt annen styrketrening igjen. Etter det så var det litt håndballspilling og litt håndballøvelser + utrolig fæl løping frem og tilbake i hallen. Jeg føler meg veldig sunn nå da, utrolig deilig å fått trent hardt igrunn.

Prøven i dag gikk kjempebra, er veldig fornøyd. Den var om europa (fjell,hovedsteder,områder,hav og streder osv). Etter skolen ble jeg med Fanny hjem før trening, og det eneste vi gjorde var vel å se på the simpsons, spise godteri og selvfølgelig stalke Justin Bieber på både youtube og twitter. Hehe, fanny er hans største fan! Skal ikke si at jeg ikke liker han heller altså, for jeg elsker sangene hans selv.

Jeg må også medele at jeg hater snø og begynner å bli veldig lei vinter. Jeg syntes vinteren og kulden varer litt FOR lenge i forhold til sommer og fint vær. Nå savner jeg å kunne gå i shorts, være på stranden, spise is og sole meg. Men tror da ikke jeg akuratt er den eneste som gjør det?
Savn.Savn.Savn.Savn.Savn!!

– ANDREA BADENDYCK

18 kommentarer

Siste innlegg