18.feb.2010

Hallo allesammen!
Jeg blogger skikkelig lite fortiden, sorry. Men er så mye som skjer av skole og ting på fritiden.
I dag har jeg vært hos Tuva. Tror dette må være månedens mest usunne dag!  Vi snakker sjokoladekake, frappuchino, potetgull, is og alt mulig annet godt du kan forestille deg. Hehehehe.. dårlig forbilde her ja. 
Men uansett, jeg og Tuva tok noen SKIKKELIG kule bilder – men hun er treig med å sende dem til meg. Så skal legge dem ut så fort som mulig. 
Tusentakk for alle London-tips og koselige komentarer forresten ♥ Gleder meg som en liten unge!
Jeg lurer på om dere har lyst til å skrive noe dere vil at jeg skal blogge om? Hadde vel vært morsomt for både meg og dere. Bare skriv i vei i komentarfeltet!


Det er puffarmene som gjør det lille ekstra på denne spørr dere meg ♡ Kun 99 kroner på Zara.. herlig!

Noe du vil at jeg skal skrive om?
– ANDREA BADENDYCK
18 kommentarer

Siste innlegg