Hei

Haha, kul overskrift?

Nå er det lenge siden jeg har blogget dere. Nå var det virkelig på tide! I går hadde jeg engelsktentamen, det gikk veldig bra. Tror jeg skal vise dere litt senere noen veldig bra metoder som virkelig gjør at karakteren med en gang blir bedre. Håper på 5-6.  Etter engelsktentamen dro jeg og Elena til byen, der så vi litt rundt i butikker og handlet klær. Kjøpte ikke så mye. Kjøpte en tunika, en lebestift og et skjerf. Viser dere i løpet av helgen! 
Etter det dro jeg og Axel på date, vi så "The last song" på kino. Da han møtte meg hadde han med en rosebukett, søtt eller hva? Filmen var veldig bra, romantisk og litt trist. Kan inrømme at jeg felte noen tårer på slutten, men det kan jeg love dere resten av salen også gjorde. Jeg og Axel begynte til slutt å le, fordi man hørte jo ikke annet enn snufsing i hele salen. Haha, ikke minst var det jo morsomt at Axel var den eneste gutten der. Det var til og med han som valgte filmen….
I dag var det jo et helt fantastisk vær med en herlig tempratur. Jeg lagde frokost og satte meg ut i en solstol på terrasen i bare bikini. Satt ute i rundt en time, og du kan tro det var deilig. Fikk faktisk bra skille! Etter det tok jeg meg en joggetur i det fine været og nå sitter jeg her. Etterpå skal jeg til Fanny og overnatte der. Har ikke sett henne på 2 uker fordi hun har hatt hjernerystelse. Dakar!

Love you <3
– ANDREA BADENDYCK
20 kommentarer

Siste innlegg