Smykker!

Hei!

Det er flere som har spurt om jeg kan vise noe av det jeg har kjøpt. Og jeg har vist en del allerede, og det andre kommer vel litt etter litt. Nå skal jeg vise dere noen smykker jeg har kjøpt! Her i Spania er smykker utrolig billige, noe som betyr at det er VELDIG lurt å kjøpe det her. I Norge får du jo  nesten ikke ingen smykker for under 100 kr, men hele Norge er jo bare helt sykt overpriset! Her i Spania får du ringer og armbånd fra 2 euro (16kr), derfor er det smart å invistere i litt smykker. Smykker hjelper jo veldig på å gjøre et anntrekk finere, jeg elsker smykker!
Her har dere 3 av ringene og 4 av armbåndene:

Likte du de?
Fler som synes Norge er overpriset i forhold til andre land?
– ANDREA BADENDYCK
19 kommentarer
    1. De var fete 😀 digger sånne smykker sjææl
      btw, var alle de billige?
      og kan du skrive ned noen butikker man bør besøke i barcelona, litt snart, f.eks i morgen?
      fordi jeg reiser til barcelona på søndag, hadde vært flotters med noen butikktips!

    2. Er enig, Norge er sjukt overpriset!
      Jeg kom hjem i dag fra en uke i Tyrkia, og har kjøpt 8 armebånd, men skal bare bruke 3 av de selv, hehe.. Og 1 par øredobber, og et ankelkjede. Jeg liker bedre armebånd som er fargerike. Men det er ikke så alt for billig i Tyrkia, jeg synes faktisk det hørtes billigere ut i Spania.
      Kos deg videre i syden, for meg var det et sjokk å komme fra 40 grader til 20, hahah ; )
      Btw, nå har jeg 0 kr på saldoen fordi jeg var inne på bloggen din hele tiden i Tyrkia med mobilen, hehe. Sykt dyrt.
      Men måtte bare lese hvordan du hadde det i Spania ;- )
      Hilsen Ingrid : D

    3. Enig at det er sykt overpriset her , men det gjør jo det egentlig gøyere og reise til andre land ,fordi då er det jo utrolig billig for oss å kjøpe ting der !:-D
      Utrolig tøffe armbånd og ringer forresten ! 🙂

    4. Gå på perlekjeden ved siden av sandvika storsenter, der kan du lage dine egene kjempe fine smykker! Du betaler for perlene, så det kan godt komme på rundt 75 kr, men også over 100 kr. Du bestemmer!!! Du kan velge mellom å sitte der å perle (og få hjelp) eller kjøpe med deg perler hjem 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg