Bestieeee fun

Heiheiheiheihei!

Nå har jeg hatt besøk av Tuva, det var selvfølgelig gøy som alltid. Vi har tatt noen litt mindre seriøse bilder, siden jeg synes bloggen min er litt for seriøs til tider… Seriøs er faktisk igrunn det motsatte av meg! Jeg er den mest tullete i klassen, løper rundt som en gærning på skolen og ja… er kjent for de superfine grimasene mine. Men haha, de legger jeg ikke ut på bloggen – flaut!!!!

Pene bestevennen:

Ntaaaw, snusken da!!! La det ut fordi du sa du ville ha nytt profilbilde på facebook, og dette bildet var jo SOO HOT ♥


Haha, du er herlig! Verdens beste ♥

 

Forresten, her er yndllings videoen min fortiden:

Haha!!!!!! Jeg har vist den til de fleste av vennene mine, Axel og pappa. Blir aldri lei, er den ikke fantastisk morsom? Ler like mye hver gang, hahaha♥

 

– ANDREA BADENDYCK

20 kommentarer

Siste innlegg