Pakke i posten!

Heihei!

 

Da jeg endelig var kommet inn døren etter en lang og kald reise fra Axel, så jeg til min store overaskelse en pakke til meg på komoden i gangen. Det er ikke ofte jeg får post her i huset, og i allefal ikke pakker!

Haha, takk til Iphoto´s retusjerings-effekt ♥

Så smilet viste seg frem, jeg rev opp pakken i spenning og innholdet så slik ut:

En øyenskygge og mascara i merket ANDREA Milano! Haha, passer til og med veldig godt til navnet mitt ♥ Denne pakken fikk jeg fra www.cosmopharmas.com, som er en sminke/hudlpleie nettbutikk. Gleder meg veldig til å prøve disse ut, og jeg gir dere en test out i løpet av helgen! Tusentakk til Cosmpharmas.

Noen som har prøvd noe av dette før?

Nå skal jeg rydde rommet, og så hoppe i dusjen! Så vi snakkes enten senere eller i morgen.

 

– ANDREA BADENDYCK

 

 

27 kommentarer

Siste innlegg