Lovelovelove

Heihei!

Nå har jeg vært flink å laget videoblogger til dere. Redigerer de i morgen, fordi i kveld må jeg øve til nynorsk-tentamen. I morgen skal jeg til dyrlegen med Tutsi, hamsteren min. Han har fått skikkelig tørr hud/flasser, mistet noe pels og virker ikke så frisk. Det skjedde veldig plutselig i går, han hadde ikke vært sånn på fredagen. Så jeg ble sykt lei meg, er så utrolig glad i han. Bare sitter å venter til i morgen, så vi endelig kan dra til dyrlegen med han!

Jeg tenkte å vise dere en mascara jeg kjøpte her for noen dager siden, som er DØDSbra. Tror dette er den beste jeg har prøvd, og utrolig fornøyd. Når jeg sier det er en av de beste, er den virkelig god. For jeg tror jeg har prøvd nesten alle mascaraer du kan finne, altså sykt mange. Tror jeg nesten aldri har vært så fornøyd ved første forsøk! Annbefaler den til alle dere lesere:


Max Factor // Xperience ♥

Den gir lange, seperate vipper UTEN klumper, er skikkelig fornøyd! Husker ikke akkurat prisen, men et sted mellom 120 og 150 kr. Fåes kjøpt hos Vita, Cubus, Hm osv.

Fler som har prøvd denne?

 

_ ANDREA BADENDYCK

25 kommentarer

Siste innlegg