Ikke slutt….

Heihei!

Min bestevenn Bjørn-Erik, har tenkt til å slutte å blogge. DET liker vi ikke. Derfor tenkte jeg at vi kunne oppmuntre han litt, slik at han ikke slutter. Altså, hvem skal jeg stalke 5 ganger om dagen da?

Så derfor synes jeg dere kan titte innom bloggen hans, og kanskje skrive noe koselig. Han er superduper søt, og er en utrolig bra blogger ♥


WWW.BENNYSRIDDLE.BLOGG.NO

Og når vi først er i gang, så synes jeg også vi skal klage litt mer! Henriette, blogger hun også. Eller… Sist innlegg er vel over 1 uke siden da. Hun har heller ikke lyst til å blogge lenger, og det vil jeg at hun skal! Jeg er også innom der flere ganger om dagen, og skuffet over null oppdateringer. Så stikk innom WWW.HLRS.BLOGG.NO, og si at hun må fortsette å blogge!

Love u both, og vil ha dere som blogfriends!!!

 

– ANDREA BADENDYCK

13 kommentarer

Siste innlegg