En koselig dag i sentrum

Hey hey!

I dag har jeg vært på skolen, og det var forsåvidt ganske… kjedelig. Sjokk? Er temlig lei alt som har med prøver og skole å gjøre, så en ferie nå snart vil komme til stor nytte. Dagens høydepunkt var at jeg og Fanny skulle kose oss i byen etter skolen, så da hadde jeg i allefal noe å glede meg til i dag tidlig. Vi var på Mac Donalds (OFC) og tittet litt rundt i butikker. Oslo har forresten fått skikkelig koselig julestemning nå, med pynt og lys overalt. Veldig koselig! Da jeg skulle hjem fra National gikk jeg forbi spikersuppa, der stod folk på skøyter mens det ble spilt høy, koselig julemusikk! Fikk litt julestemning da ♥

Bestie ♥♥♥

Utrolig hyggelig!

 

Innkjøp:

4 ringer fra Gina Tricot! Elsker ringer… Får aldri nok. For de som lurer, så koster de rundt 100 kr pluss, minus per stykk.

Viser dere innholdet i disse posene litt senere i kveld, for nå skal jeg lese til prøve om dialekter. YEY!!

 

– ANDREA BADENDYCK

20 kommentarer

Siste innlegg