2011!!!!

Hey!

Godt nytt år, dere. Håper dere har hatt en super kveld allesammen, om det så har vært med familie, kjæreste eller venner. Jeg håper at alle har hatt et supert år, og at alle kommer til å oppleve fantastiske ting i 2011. Selvom ting har vært vanskelig i 2010, så har dere et helt år i vente nå til at alt skal bli bedre. Uvenner kan kanskje bli til venner? Ønsker i allefal dere alt godt.

Selv har jeg opplevd veldig mye koselig i 2010, og det skal jeg lage et innlegg om veldig snart. Må bare hente den gamle pcén min på reprasjon, der har jeg jo bilder fra hele året! Jeg håper 2011 for meg blir et år med masse nye venner, og at jeg trives godt på vgs, opplever mange gøye ting, at alle holder seg friske og at jeg krangler minst mulig med de jeg er glad i.

 

I dag dro jeg først til Maria for å fikse oss sammen, deretter dro vi på jentemiddag hos Julie og så dro vi til Tuva for å være der resten av kvelden. Veldig koselig! Her er bilder:

Nydelig!

Hos Tuva:

Slik så jeg ut i dag, forresten:

Bluse fra Vero Moda, Bukse fra Lee, Øredobber fra Gina Tricot og Wedges fra Din sko.

Love you! ♥

Hvem har du feiret nytt år med?

 

– ANDREA BADENDYCK

47 kommentarer

Siste innlegg