Yesterday was so last year

Hey!

Hehe, kom over en gruppe på home-siden på face som het” Yesterday was so last year”.. Etter å ha tenkt noen sekunder over den, slo det meg at det er jo sant! Haha, litt merkelig.. I går var faktisk i fjor, 2010.

Tenkte å lage et lite innlegg om ting jeg husker at har skjedd/ jeg har gjort i løpet av 2010. Så here it goes:

I løpet av 2010 har jeg……..

* Hatt streptokokker 5-6 ganger

* Vært i Norge, Sverige, England, Spania og Tsjekkia

* Fått egen pc for første gang

* Feiret 2års dag med kjæresten

* Fått 6-7000 fler lesere på bloggen!

* Konfirmert meg

* Fått mange nye venner

* Startet på håndball, og sluttet etter 2-3 uker.. Whoops!

* Sett sinnsykt mange skrekkfilmer

* Vært i en begravelse

* Gått fra å eie 1-2 til 20-30 ringer

* Ikke fisket en fisk (Før var jeg deeeen storfisker´n på hytta)

* Vært både kjempelykkelig og sykt såret

* Farget håret 1 gang

* Spist en haaaaug med godis

* Vært på klassetur i praha

* Vært i London for første gang

* Lært meg at spinat faktisk er VELDIG godt

* Glemt igjen en 2 uker gammel mobil på bussen, + handleposer etter shopping flere ganger

* Fått en ny yndllingsrett; Nachos!

* Vært masse med verdens betste jenter

* Kommet på topplisten

* Blitt kjent med 2 toppbloggere som jeg ikke kjente før, Voe og haawt.

* Blitt MYE bedre venn med Henriette enn jeg var før

* Gått fra 3 til 5 i Nynorsk

* Sluttet å rette håret hver dag

* Lært meg å spille gitar

* Vært på forsiden av VG

* Tatt 5(!!!!!) sprøyter

 

Hvis jeg kommer på mer, skriver jeg på mer senere. Hvis dere vet om noe jeg har glemt, kan dere godt si ifra om det også 🙂

Noe spennende du har gjort i 2010?

 

– ANDREA BADENDYCK

 

49 kommentarer

Siste innlegg