Fjortiss? Say whaat?!

 

Hei igjen!

Så noen spurte om jeg kunne legge ut litt fler bilder fra fjortiss-perioden min.. Vet det er sykt morsomt, det synes egentlig jeg også. Husker jeg ikke fikk lov til å bruke sminke i 6 klasse, og siden det var så SINNSYKT nødvendig som 12åring så fant jeg jo ut en morsom løsning. Hver dag dro jeg litt før til skolen, og hadde med meg sminke + sminkeservietter i vesken. Jeg sa hadet til foreldrene mine, sminkeløs og uskyldig. For å komme til skolen måtte jeg gå igjennom en liten skog hver dag, så der satte jeg meg ned så fort foreldrene mine var ute av syne. Jeg tok frem sminken, klæsja masse brunkrem i annsiktet, påførte 100 lag med mascara og tok brunkrem på leppene. Deretter tuperte jeg håret, og gikk til skolen. På vei hjem satte jeg meg ned på samme sted, fjernet sminken med sminkeservietten og kom hjem sminkefri. SYKT LOL!!! Alt for å være fjortiss, eller hva?!

Biip og PICZO sider var livet mitt på fritiden, var på biips toppliste og hadde 20 piczosider. Yey, noen som kjenner seg igjen? Her er noen bilder fra den tiden:

Hahahahahhaha…. høyt hår!!!  pEnAh?! xD ;P <3333

Fler som har hatt en superfjortiss periode i livet sitt?

 

– ANDREA BADENDYCK

 

132 kommentarer

Siste innlegg