Tørrshampoo

Hey!

Tenkte å ha en liten anbefaling i dag, nemlig tørrshampoo. Vi har vel alle hatt den morgenen hvor vi ser oss i speilet og tenker “Ånei, 5 minutter til jeg må dra… Håret mitt ser skikkelig fett ut, MÅ egentlig vaske det”. I hvertfall jeg må vaske det annenhver dag for å være fornøyd, så det skjer noen ganger. Da er muligheten enten å komme forsent- og få dusjet eller å droppe dusjen og være missfornøyd med håret.

Der har vi verdens enkleste løsning; TØRRSHAMPOO! Det er rett og slett en shampoo i sprayform, som du bare kan spraye håret ditt med. Det ser ut som om du skulle ha vasket det, og tar 1 min! Genialt… Anbefaler alle å ha en liggende til nødløsning! Kjøpte en i et nytt merke i dag, siden den jeg har hatt før var utsolgt. Siden jeg ikke har vasket håret på to dager, noe jeg skal i kveld, var det jo smart å kunne teste den ut med en gang. Veldig fornøyd med resultatet:

Ser mye freshere ut!! Her er flasken:

Dryshampoo fra Lee Stafford // Kr 99 på Vita.

Fler som digger denne nødløsningen?

 

– ANDREA BADENDYCK

 

65 kommentarer

Siste innlegg