A bizzy day in London

Hey!

I dag har jeg vært på farten hele tiden. Kom akkurat hjem etter ca 8 timer uten pause, utrolig slitsomt! Jeg tar forresten tilbake at jeg elsker Primark. Greit nok at det er billig osv, men FOR slitsomt. Mennesker virkelig overalt, dødsvarmt, gigantisk og det er umulig nesten å finne noe. Å prøve klærne kan du BARE glemme, om du ikke vil stå i en totimers lang kø selvfølgelig. Uff.. Kjøpte noen bhér der, og to overdeler. Skal ikke tilbake i løpet av dette oppholdet i allefal, bare tanken av å være der er stressende. En gang er nok!

Dette har jeg gjort i dag:

*Gått rundt i butikker og i de forskjellige shoppingatene

River Island ♥

Tatt masse t-bane:

Mammi ♥

Spist fantastisk lunch:

Sushi ♥

Og klippet håret hos frisør (!!!):

Haha, det ble endel kortere! Tok også litt forskjellige lengder, ble ganske fornøyd. Litt trist å miste litt av mitt lange hår, men deilig å bli kvitt det slitte. Har uansett extentions hjemme om jeg ønsker litt lenger hår i blant, smaart :):)

 

– ANDREA BADENDYCK

76 kommentarer

Siste innlegg