Føler meg hel igjen

Hei!

Gjett hva? I dag har jeg vært hos Kathrine på Neglesnekkeriet igjen å fikset negler. De ble sykt fine nå, som sist. Gud, det er virkelig en fantastisk følelse å ha så fine negler ♥ Kathrine er superflink!

Det tok ca en time, men Kathrine er veldig hyggelig og pratsom så da gikk tiden fort. Hun vet virkelig hva hun driver med, og har lang erfaring. Jeg har de styggeste neglene noensinne naturlig, så nå som jeg har disse perfekte neglene føler jeg meg komplett. Utrolig hvor mye fine negler gjør egentlig.. For dere som lurer er det min negl, men tuppen er limt på. Det holder i ca 3 til 5 uker, og så må du ta etterfyll. Nå i Mars er det tilbud for dere på akkurat slike negler: Satt ned fra 725 til 425 kr. De holder til i salongen Gunnhild frisørene på Stovner senter i Oslo. For å bestille time, kan du ringe: 97535030 eller sende mail til [email protected].

Vi bestemte oss forresten for å ha en konkuransse på bloggen anngående dette. En heldig leser får satt på slike negler, helt gratis!! Meld deg på konkuranssen her: http://neglsnekkeriet.vpweb.no/konkurranse.html. Kathrine kontakter vinneren om en uke, lykke til 🙂

 

– ANDREA BADENDYCK

39 kommentarer

Siste innlegg