Svar på ukens spørmsål

er du Andrea95 på skybyen eller er den fake? Haha, hadde ikke hørt om “skybyen” før jeg så noen kommentarer om akkurat dette. Den er fake, og det kryr av falske profiler av meg der ute. Bruker KUN facebook, og der heter jeg Andrea Badendyck.

KAN DU NEVNE NOEN SIDER DER MAN KAN KJØPE BOBBI BROWN FOUNDATION OG GUERLAIN PUDDERET? 😀 OG HVILKE FARGER OSV DU BRUKER? OGSÅ LURTE JEG PÅ OM DU KUNNE LAGE ET DESIGN SOM VOE HADDE, SÅNN AT DU SAMLER ALLE VIDEOENE ØVERST DER OG OUTFITS SÅNN AT VI KAN TRYKKE DER, SÅ VI SLIPPER Å GÅ GJENNOM HELE BLOGGEN FOR Å FINNE DET? 🙂 Jeg vet ikke om noen sider man kan kjøpe Bobbi Brown fundationen og Guerlain pudderet, desverre. Kjøpte de på flyplassen! Men vet at Estethique på blant annet Steen & Strøm selger begge to. Jeg buker fargen 4,5 på fundationen, og i sopudderet bruker jeg fargen 03.

Jeg har noen knapper hvor både videobloggene og outfitsene er samlet, men de er kanskje ikke så synlige? Da viser jeg der det en gang for alle:

Dere ser under kategorier? Trykk på feks “Outfits”, så kommer det et nytt innlegg med alle outfitsene gjennom tidene. Begge knappene blir oppdatert hver gang det kommer noe nytt 🙂

Blir ikke huden din veldig fet når du har på den bobbi brown foundationen på sommeren? Ettersom at det er veldig varmt ute og du kanskje svetter litt + at foundationen er fet også? Jeg opplever faktisk ikke fundationen som fet, men i motsetning veldig tynn. Synes den er helt fantastisk året rundt! Kanskje vi har forskjellig type?

Kan du vise oss noen av hudproduktene dine? Jeg bruker desverre ingenting, tror ting som ren hud ligger i genene. Ingen av foreldrene mine har hatt kviseproblemer, så det er vel derfor jeg slipper det. Er utrolig glad for det, får bare i ny og ne en kvise.

Hvilken str. har du på genseren fra River Island, som du har på deg? Strl 8 (i England er det rare størrelse greier).

Mange som sier du har fått deg clips…? Har hatt det i flere måneder, men aldri brukt det fordi jeg hadde like langt hår som clipsene. Kommer nok til å bruke de noenganger fremover nå.

lurte på en ting så ikke hvilken farge leppestiften var og hva koster den? Fargen er 258, og den er fantastisk fin! Forguder leppestiften, både i fargen og hvordan den er på. Den koster rundt 150 kr, troooor jeg.

Hovr sa du kostene var fra ? Id bare minerales koster på pudderne, og blushkost fra GloMinerales.

Har du silikon eller botox i leppene dinè? Haha, nei! Er kun 16 år, det ville jeg ALDRI fått lov til å ta. Tror ikke jeg hadde turt det heller..

Jeg bare lurte på om du bruker beskyttelses spray, før du retter håret? Nei, gjør faktisk ikke det. Retter nesten aldri håret..

Som regel skal man ikke sminke seg brunere, men det er jo bare fjortis jenter som gjør det hva? Det handler faktisk om hva man foretrekker som person. Da får ve jeg være en fjortiss etter din mening da 🙂

vet dette ikke har noe med innlegget å gjøre men vet du hvor mye de orginale hunters kostet i London? Der kostet de bare 700 kr, billig!

Bruker du aldri mascara? Jo, gjør vel det hver dag.

Har Henriette på seg din genser? Den du kjøpte i Praha elns på topshop? Haha, skal si du er flink til å huske! Du har rett.

HAHA, var det hun jeg så på Kongsvik ungdomsskole?! Jepp, Henriette er med der! Tror Tuva også er der i blant, gøøy 🙂

HVOR ER LUA DI FRA, den på helikopterbildene. Hvilke merke er det `?? 🙂 Det står ikke noe merke… men kjøpte den på arkaden i Oslo. De er i mange butikker i Oslo, forresten.

men jeg lurte på om du kunne legge ut en video av rommet ditt? Hmm, kaaanskje!

Har du gjort noe med øyenbrynene dine? Wow, godt observert! Tegnet på dem for “første” gang..

Herreguud, nydelige bilder! Hvilket kamera bruker du?? Tusen takk, canon eos 500 d.

hvem var du i forestillingen? Prinsesse Jasmin.

ser du på paradise? 🙂 Har sett det en eller to ganger, men ikke fast. Absolutt underholdene, men gidder bare når jeg ikke har noe annet å bruke tiden på.

Syns du selv du er pen og hva tenker du om hva jenter skal synes om seg selv? I vår alder tror jeg det er vanskelig å ha god selvtillit, nesten UANSETT! Jeg har absolutt ikke noe spesielt god selvtillit, og kan til tider være skikelig deppa over utseendet mitt. Uansett hvor mye man får høre at man er pen, så hjelper det ikke så mye når du ser deg selv i speilet og ikke tenker akkurat det samme? Jeg har ikke så mye råd angående dette desverre, men utseendet vi er født med vil ikke forandres så man burde bare se på de positive tingene og gjøre det beste ut av det. Det indre som teller mest, vet dere 🙂

Hei Andrea, jeg bare lurte på en ting, hvorfor blogger du aldri om kjæresten din lengere? er det slutt, eller er dere aldri sammen lengere? Hei! Har ikke blogget så mye om han i det siste, fordi vi ikke har vært så veldig mye sammen. SYKT mye skole fortiden + at han har fotball trening og kamper heeele tiden. Blir nok mer av han på bloggen så fort skolestresset tar en liten pause igjen. Vi har det fortsatt like bra, og ser jo hverandre hver dag på skolen♥

LOVE YOU!
– ANDREA BADENDYCK
42 kommentarer

Siste innlegg