Dritt lei

Ahh, kjenner jeg blir så sinnsykt provosert! Det er falske profiler av meg OVER ALT på nettet. Har fått til å fjerne de jeg vet om fra facebook, men det er forsatt mange andre steder også. Nå ble jeg informert om en  profil på deiligst.no av alle steder, og det synes jeg egentlig bare er skikkelig EKKELT. Bildene er også tatt fra facebook, så det må være noen jeg er “venn” med der som har laget den i og med at jeg har en profil kun venner kan se. Sykt unødvendig og tragisk gjort, hvorfor kan ikke folk skjønne det? Utrolig ubehagelig for meg.

ÆSJ, 5 plass på topplisten! Lurer hva den personen som later som den er meg driver å skriver til ekle gutter.. Blir kvalm.

Har bedt deiligst.no fjerne profilen med en gang, og hyggelig hvis dere også rapporterer den: PUUSEN07.

Hvis dere vet om noen andre falske profiler på nett er det veldig fint om dere sier i fra!

 

– ANDREA BADENDTCK

93 kommentarer

Siste innlegg