Fremme

 

Hei!

Nå er vi endelig fremme etter en lang reise. Vi landet syv, men måtte ta buss i to timer + taxi. Nå er jeg kjempesliten, vi skal bare gå ut å spise, og så legge oss. Men det er fantastisk å være i London, synd vi bare har to hele dager her. Elsker alt med London, spesielt husene, alle er av mur og oftest helt like. London har også en spesiel lukt, positivt altså. Helt klart min favorittby, gleder meg sykt til shopping i morgen! ♥ Vi skal stå opp halv åtte hver dag for å få mest mulig ut av dagene og det er veldig viktig. 

Det er også kjempefint her i leiligheten, sykt koselig. Her er litt bilder fra i dag:



Bestevennen miiiin ♥ Mange som har lurt på om vi drar alene og det gjør vi ikke. Vi er med faren til Fanny og hennes superherlig kusine Sandra! Blogges en gang til før jeg legger meg, ha en super kveld.

 

– ANDREA BADENDYCK

38 kommentarer

Siste innlegg