Stress stress stress

Heihei alle søte lesere!

Skulle så gjerne ønske jeg kunne blogge masse for dere, men har har så altfor liten tid. Alle lærerne stresser med å få satt riktige standpunktkarakterer noe som betyr MYE prøver og slike ting. Bare til i morgen må jeg lage en framføring om hinduismen, en sang om hinduismen og tegne ferdig skisser til k&h… Også er det jo denne bloggen da, og ikke minst venner og kjæreste. Haha, livet mitt går i full fart for å si det slik. Elsker å blogge, har mange ideér og jeg lover at bloggen min kommer til å bli skikkelig bra når eksamene er ferdige. Uansett, nok skriving, her er noen bilder pappa nettop tok av meg i hagen:

Haha, dukkehuset i hagen blir jo bare mindre og mindre for hvert år som går..

Haha, litt mer nude lips i dag, ser dere det?

 Genser // Ralph lauren, shorts // Bikbok, sandaler // Blanco, veske // Topshop

 

– ANDREA BADENDYCK



101 kommentarer

Siste innlegg