Bassaene på sitt favorittsted

Hmm, nå tenker du kanskje en sushibar? Joda, kunne vært det. Men det var er sted vi er mer, hehe….:

Jepp, Mc donalds! ♥♥♥♥♥ Har funnet ut at det nesten aldri skjer at jeg ikke er innom Mc donalds når jeg er i byen, flaut. Enten for en cheeseburger, milkshake eller Mac flurry! Whooopsi, jeg er et godt sunnhetsforbilde, i know….. Og appropo “når jeg er i byen”, når er jeg IKKE i byen? Haha, blitt en vane å alltid dra dit med venner, kan nesten ikke huske sist vi ble med hverandre hjem.

Fanny som den stamkunden hun er, har kjøpt yndllingsmåltidet:

Mmmmm, cheeseburger ♥

“Litt” cola må jo også til..

Og selvfølgelig Mc flurry med ekstra sjokoladesaus til dessert da ♥♥♥♥♥


I morgen er det 17. mai, dere! Ok, det vet dere nok allerede…. Sånt er så typisk meg å skrive? Haha, nå ler jeg litt! Interessant? Skal slutte nå.. I morgen skal vi i allefal til byen å spise på Fridays, gå litt rundt og deretter på grillkveld. Gleder meg veldig. Hvis noen ser meg så ikke nøl med å komme bort, alltid veeldig hyggelig!

 

– ANDREA BADENDYCK

60 kommentarer

Siste innlegg