Herlig helg

Hei igjen!

Mobilen min ville ikke mobilblogge, så det førte til nada blogging. Ser jeg har fått den del kommentarer om at jeg “aldri oppdaterer”, men det har jo vært fordi det ikke er nett på hytta. Blogger jo så mye jeg rekker ellers. Helgen var i alle fal kjempekoselig! Vi har sett tre filmer, grillet, solt oss, spist masse usunne greier, hoppet trampoline i regnet osv. Fanny er den beste jenta noen sinne, finnes ikke en jeg er mer lik. Superherlig og morsom, har ikke kjedet meg et sekund med henne.. Soulemates ♥♥ Her er bilder:

Haha, en får skikkelig stuss når trampolinen er kliss våt!

♥♥♥ Heaven.

En skikkelig bassestump det der altså ♥ 

Nyter en cookiedough i det fine været, kan det bli bedre?

Stunning!

Chillern

Idyll.

Lille søtnosen ♥ Bikinien min er forresten ny fra Bikbok!

 

– ANDREA BADENDYCK


87 kommentarer

Siste innlegg