Vinn gavekort på 500 kr fra mylovebasket

Hei!

Hadde helt glemt at det var vg-lista i dag, så da dro jeg heller dit med Fanny og Elena, og forskjøv avtalen med Axel til i morgen. Litt kjipt, men er jo ikke vglista hver dag! Var kjempemange som kom bort isted, utrolig koselig. Elsker når dere gjør det:) Så også mange som hadde lyst men ikke turte, men det er det ingen grunn for altså! Jeg synes det er kjempehyggelig, love you all! ♥

Siden dere er de beste leserne har jeg fått tak i en til konkuransse:

Mylovebasket.com er det samme som “bubbleroom.no”. Bare at mylovebasket er et sted hvor du kan samle alle kles favorittene dine og ønskene, og bubbleroom er stedet du blir ført til når du skal kjøpe. Konkuranssen går ut på at dere skal lage deres egen “love basket”, sette inn klær dere digger fra siden i denne. Det er bare å klikke rundt på siden, hvis du finner feks en kjole du liker klikker du på “I Iove this”, og den havner i lovebasketen din.

Det høres kanskje avansert ut, men det er det absolutt ikke, bare jeg som er dårlig på å forklare. Så linker du til den i kommentarfeltet, så plukker jeg ut tre vinnere i løpet av helgen som får et gavekort på 500 kr hver. Her er link til mylovebasket!

Masse lykke til og husk e-mail!!! ♥

– ANDREA BADENDYCK

491 kommentarer

Siste innlegg