MAC

Hei!

Dere synes jo at nude-lips var finest på avstemningen og derfor gikk jeg innom MAC i dag for å finne en fin leppestift i nude-ish farge. Sminkøren mente at siden jeg ikke burde ha en som var helt nude, men med litt farge pga hudfargen min og at leppene ikke skulle “forsvinne”:

Leppestiften heter “VIVA GLAM 11 ACO”

Hun anbefalte å bruke lipliner for å forme leppene og for at leppestiften skulle holde lenger. Og så er det jo fint med litt glossy lepper, følte at leppestiften gjorde at leppene så litt “tørre ut”. Så dette var da det jeg kjøpte 🙂

Slik ser det ut på:


Haha, skikkelig uvant syn for min del…. Er ikke helt sikker på at jeg liker det like godt nå som jeg er hjemme? Følte fargen ble litt lilla/grå? Hva synes dere?

 

– ANDREA BADENDYCK


320 kommentarer

Siste innlegg