Svar på noen spørsmål

Hei!

Får stadig vekk spørsmål, så derfor tenkte jeg å svare på de jeg fant fra de siste dagene:

Hvem har laget headeren din? Fikk så utrolig mange, så jeg bare lastet ned alle sammen. Aner ikke hva den personen heter, hvis jeg skal bla gjennom hundrevis av mail for å finne det ut kommer det til å ta lang tid. Men hvis du som har laget den leser dette, så si gjerne navnet ditt! 🙂

Hva heter det merket som hjalp mot kviser? Mario Badescu

Har du vært og sjekket hvilken skole og linje du har kommet inn på? Kom inn på Ullern media, som ønsket! 😀

Hvor i frankrike er du? Cap D’Antibes, ikke langt fra Cannes

Når trekker du vinneren av gavekortet? Når jeg er hjemme

Hva er du mest avhengig av, bloggen eller Facebook? Bloggen, hehe 🙂

Reiser du alene til Frankrike? Reiste alene hit ja, men er jo ikke alene her

Savner du axel? Ja, veldig

Er fanny bestevennen din? Hun er en av bestevennene mine, ja

Snakker du noe med de andre vennene dine som er i Norge nå, siden du er i frankrike? Haha, ja?

Kysset du eller henriette med noen på partyet? Nope

Var det mange som var fulle på partyet? Var vel det

Har henriette kjæreste? Nei

Drakk du på beachpartyet? Nope

Kan du skrive et innlegg om piercing smykkene du har? Var det vondt å ta? Det kan jeg helt sikkert. Jeg synes det var veldig vondt, men det går jo ganske fort og er absolutt verdt det!

Hvorfor blogger du så lite for tiden? Blogger vel ikke akkurat lite? Uansett er jeg på ferie, må vel få blogge når jeg føler for det….

Jeg skal foresten snart en tur til Nice, og lurte på om du hadde noen butikker, caféer ol. som en burde gå innom? Jeg er ikke i Nice, tok bare flyet dit. Vi er ca 30-40 min unna og har ikke dratt dit enda for det er så mange fine steder som ligger nærmere 🙂

Er du i familie med en som heter maud ingrid alexanra ? Ikke som jeg vet

Hvor er Henriettes rosa bikini fra? Cubus

Et lite spørsmål får du og aksel lov tli å overnatte nå? 🙂 Jepp, fikk lov etter at jeg ble 16 år

Kjempesøte jenter, men herregud, må man virkelig gjøre dem om til sminkedukker? Poenget med makeoveren var at vi skulle sminke de? Det var de som sa hva vi skulle ta på

Er du og Axel fortsatt sammen? hvor lenge har dere vært sammen? Haha, jaaa. Snart 31 mnd ♥♥

Har henriette blogg? Nei

HvA HAR SKJEDD MED ØYENBRYNENE DINE?? Ingenting? Har vært i solen, kanskje de har bleket litt?

Bor henriette i frankrike eller er hun der også bare på ferie? Sa det i et annet innlegg også, men hun er her på ferie

Hvilken str. er skinnjakka?:) Medium

 


Jeg og Henriette var i byen i dag for å spise lunch og shoppe. Fikk med en del fint hjem og det var veldig hyggelig! Her er litt bilder:





 

Snakkes i morgen ♥

 

– ANDREA BADENDYCK

82 kommentarer

Siste innlegg