Sponsorer

Hey!

Woow, fikk sjokk over alle kommentarene over en eller annen blogg jeg aldri rakk å se før den ble slettet. Greit at folk bryr seg, men det er lov å vente med hatkommentarene før dere har hørt min side av denne saken. Men bare så dere vet det, det er kanskje 4 mnd (eller enda lenger) siden jeg snakket med den smykkebutikken, og jeg mottok aldri noen produkter fra dem. Det spilte ikke en stor rolle for meg uansett at de ikke kom, så da tenkte jeg ikke noe mer på det. Sykt hvor uprofesjonelle dobb.no er, virkelig flaut!! Hvordan de kan hakke ned på meg, når de faktisk ikke er noe bevis på at jeg fikk smykkene, noe jeg aldri gjorde. Så da vet dere det! 🙂

 I juni bestemte jeg meg for å ikke lenger skrive eller motta fra “random butikker”, og det valget har jeg stått ved. Jeg bestemte meg også for å ikke være en blogger hvor forskjellige kan “kjøpe” innlegg av meg. Dere har kanskje sett noen bloggere blogge om Shweppes for noen uker siden? Jepp, det fikk jeg også tilbud om, og det skulle jeg få 2000 kr for. Men jeg takket nei. Slike tilbud får vi hele tiden!

Jeg er ikke en blogger som gidder å motta produkter fra her og der, jeg samarbeider kun med Coverbrands, Makestyle og Blush. Alle seriøse, gode nettbutikker. Jeg får sikkert 20 mail hver dag om gratis produkter, men sier ikke ja takk til en eneste. Bloggen min er ikke en reklameplass hvor jeg lar meg bli utnyttet av sleipe butikkeiere,  og det skal den heller IKKE bli.

Snakkes senere i kveld, da viser jeg dere litt bilder fra dagen i dag 🙂

 

– ANDREA BADENDYCK

82 kommentarer
    1. Veldig godt å høre! Jeg ble nesten skuffet, men jeg trodde ikke på det, fordi jeg aldri fikk lest innlegget fra de!

    2. Bra! Det er så kjedelig å sitte å lese om masse randome butikker, når vi ikke engang vet om du mener det eller ikke, og om du har blitt betalt for det eller ikke

    3. DU har en så bra blogg, Andrea! jeg blir så glad av lese innleggene som du skriver her på bloggen! jeg er også glad for at du er en blogger som ikke bare tenker på deg selv å tar inn alt du får, men at du tenker på oss leserne som skal lese det! Det er jo bare morsomt å lese om de andre som du blir sponset av siden det er “merker” som vi alle har hørt om.. og man veit at produktene er gode sånn at du ikke ljuger til oss…NOE SOM DU SIKKERT ALDRI kommer til å gjøre siden det ser ut som at du er en utrolig glad og positiv jente som ikke gjør noe før å skuffe leserene dine! <3
      STÅ PÅ, Andrea! Du er så flink! (:

    4. Ja, tcmn tuvaw og flere blogger hadde om det. Og nå er det bigbrother reklame.. Jeg blir så lei. Andrea du er et forblide for meg, du har verdens beste blogg. Og du fortjener første plassen. Du er utrolig pen , og veldig kreativ. Snill virker du også!

    5. Det er kjempebra å høre, kjære deg 🙂 Stå på, du er fantastisk!!!
      Var jo en grunn til at alle kjente bloggere la ut den schweppes reklamen uten å si hvorfor, helt random, for å skaffe seg disse pengene…

    6. Du har en super blogg uansett det som har skjedd! Dårlig at du ikke har fått sagt din side av saken før nå! Uansett hva som skjer så slutter jeg ikke lese bloggen din.<3

    7. Haha eid! Du har virkelig noen skumle lesere Andrea. Er skummelt så se hvor fort folk begynner å hakke på andre uten og egentlig vite hva saken dreier seg om. Jeg liker bloggen din veldig godt, kjempe søt 🙂

    8. Veldig bra, Andrea! 😀 Du er en flink, trofast og herlig blogger! Du fortjener ikke alle de stygge hatmeldingene/kommentarene som kommer inn.. Hev deg over de, og stå på videre! Min mening er at du er en flink toppblogger som skriver gode, intressante innleg! Fortsett med det du :D:D Flinke, pene Andrea!

    9. haha lol til alle som tok helt av med hatkommentarer. prøvde å skrive en lang kommentar om at dere måtte vente til hun kom med sin side, og at det kunne være mange grunner, men den kom aldri gjennom. men der kan dere se. herregud.
      hurra for andrea:- )

    10. Men de skrev i innlegget at de sendte deg mange e-mail so du ikke svarte på, betyr det at de løy om det? Eller svarte du de? Burde du ikke gitt de beskjed om at du ikke fikk produktene og derfor ikke kunne skrive et innlegg om de uansett?

    11. Man skjønner hvor uprofesjonelle når de sletter bloggen sin, med en gang du kommer med din side av saken. 😉 Stå på og ikke la deg bli tråkket på av sånne tullinger 🙂

    12. Tenkte meg nok at du hadde en god forklaring Andrea! 🙂 Vet at du hadde aldri gjort noe sånt, flaut for de som har skrevet innlegg om deg, når de ikke vet fakta først 🙂
      digger bloggen din!

    13. WOW!
      Bra gjort! jeg tror ikke jeg hadde klart og si nei til og skrive et innlegg og så få 2000 kr for det!

    14. hva vet vi om at du ikke lyver nå? haha, jeg stoler ikke på noen bloggere, siden jeg ikke kjenner dere, så ingen andre enn du vet hva sannheten er. Men kanskje du snakker sant, men hvem vet!

    15. Dere som ikke stoler på det hun sier, jeg tenker bare, hvorfor skulle hun ofre så mye bare for noen smykker? Hun er toppblogger og har vel mye hun risikerer å “miste” ved å gjøre en sånn feil..
      det at dobb.no slettet bloggen sin er jo et ganske tydelig tegn på at de vet de har dummet seg ut. Utrolig å se hvor store smiskere mange av dere oppover her er, kjenner igjen mange av navnene deres fra dobb sin blogg hvor dere skrev litt av hvert om henne.. Men for all del!
      stå på Andrea 🙂 Bruker ikke kommentere på blogger, men dette synes jeg ikke du fortjente å få slengt i trynet!

    16. jeg skjønner ikke hvordan du kan takke nei til sånne tillbud! iogmed at du legger så masse tid i bloggen syns jeg virkelig det er rettferdig at du kan takke ja til det! selvfølgelig ikke til absolutt alle, men flere en det du gjør , fordi du fortjener det! du er en ærlig blogger!
      fortsett sån så når du langt !

    17. Hvis du aldri mot tokk smykkene, hvorfor kunne du ikke da bare svart på mailene du fikk fra dobb.no? Jeg vet om ihvertfall en blogg som har fått smykker fra dem, så er jo ganske rart at dine aldri kom frem OG at du ikke svarte på mailene du hadde fått av dem. Når du inngår en avtalte med dem, så burde du ihvertfall svare på mailene fra dem. Er jo ikke rart at dem sender deg mail og lurer på hvorfor du ikke har skrevet noe innlegg om smykkene dems. Du lovet dem jo det, å du er jo ikke akkurat så veldig seriøs når det bare datt ut av hodet ditt når dem aldri kom frem. Dobb.no taper jo tid og smykker på deg når du holder på sånn her.
      Har mistet all respekt for deg. Greit at du bare vil ha noen sponsorer, men det betyr ikke det at de andre toppbloggerene gjør noe galt i å god ta “alt” av sponsor avtaler. Du gjør noe og andre gjør noe annet. Liker mye bedere holdningen til de andre bloggerene, de er ihvertfall ærlige og seriøse!

    18. Dobb.no skrev at de hadde flere grunner til å ikke røpe noe navn. Så begynte kommentarene å strømme på om at det var deg. Så skrev dobb.no at siden alle trodde det var deg så kunne de bare si det, så sa de at det var deg.

    19. Du får vel ikke /tyve/ mail per dag? Det blir jo 7300 mail per år, om sponsing. Så mye går det vel ikke an å få?

    20. Elsker bloggen din <3 Lurte på om du kunne svarte på noen spørsmål om alkohol? Om du drikker/fester osv.?

    21. hvorfor skulle hun ikke kunne få 20 mail om dagen? mange firmaer retter seg jo mot bloggere og sender sine mail til flere samtidig. tror du ikke det finnes 20 firmaer der ute som kunne tenke seg å tjene på bloggerne? tror nok det går fint an.

    22. Elsker hvordan du ikke blir utnyttet av andre randome horebutikker slik som Tcmn, osv. Bloggen din er en favoritt

    23. bra jeg fikk vite sannheten nå, ble litt sånn skuffet når jeg leste det på denn bloggen, men når du sa det du sa nå så ble jeg veldig glad!

    24. Veldig bra at du forteller din side av saken! Ble litt skuffet da jeg leste det dobb.no hadde skrevet, men tenkte at jeg rett og slett ikke gadd å kommentere noe om det før begge sider av samme sak var talt! 🙂
      Utrolig bra at du ikke tar deg betalt for å blogge om produkter! Det står det virkelig respekt av 😀

    25. Synes dette var noe merkelig med. Å dere som bytter mening med en gang hun har skrevet alt for seg, hvorfor tror dere at dere kjenner henne? kanskje noen av dere gjør det, men mange av dere høres ut som dere kjenner, å dere gjør jo ikke det. Dere vet jo INGENTING om hun lyver, eller ikke. Så ikke kom å tro at dere vet alt, da.

    26. Det er èn ting at du ikke mottok smykkene, men det skulle bare mangle at du varslet sponsoren om at de aldri kom fram. Jeg mener framdeles at du har svindlet dobb.no ved at du ignorerte all mail fra deres side.
      BTW så ser jeg at der er EN DEL naive lesere her…

    27. I LOVE YOU!!! hater blogger som er kjøpt og betalt av nettbutikker. Helt ok med litt, men ikke når hvert innlegg er sponset. At du takker nei til slike tilbud er utrolig bra gjort. Selv hadde fristelsen vært stor om jeg fikk tilbutt masse penger og gratis produkter “bare” for å reklamere litt for dem på bloggen din. stå på, du er best!

    28. Greit at du ikke har motatt smykkene Andrea, det kan verken du eller andre bevise. Men når du trygler etter å bli sponset på mail av ulike bedrifter, så forventer de at du skriver om produktene og følger opp slik du har lovet. Så at du kaller dobb.no uproffesjonell, viser bare hvor uproffesjonell du egentlig er. Det er faktisk DU som tar kontakt for å få disse smykkene.

    29. Syns det er helt sykt at dere tards i det hele tatt gidder å kommentere her bare for å rakke ned på denne jenta.
      Prøv å sett dere i hennes posisjon, jeg er sikker på at INGEN av dere hadde taklet dette noe bedre selv.
      hun sier hun ikke fikk noen smykker, hvorfor skal jenta lyve om det? Er dere så jævla missunnelig på henne eller?
      At det går an. Og til deg som er yngre mor oppi her; miste respekten for at hu skriver sin side av saken etter at en profesjonell sponsor har hengt henne ut på en offentlig nettside, det er jo bare smålig av deg å si. Hu hadde nok laget et innlegg om de smykkene hvis hu hadde fått de vet du.
      La jenta være, pass på dere selv. Er så lett å sitte bak et tastatur å skrive løs, men hadde dere turt å sagt det rett til ansiktet hennes? Det tviler jeg på! skjerp dere!

    30. Herregud.. blir så irritert av å lese kommentarer fra folk som tror de vet ALT om saken. Det er jo virkelig deg og dobb.no dette handler om, kun dere vet alt! Sykt uprofesjonelt av de.. virkelig. Leste dette i dag, så har ikke fått med meg alt “dramaet”, men jeg hadde aldri trodd på det folk skriver heller.
      Synes det er bra at du ikke reklamerer for alt mulig rart, det holder med noen få ting. Liker forresten veldig godt det du reklamerer for, produkt som passer for leserene dine! Fortsett sånn 🙂

    31. Bra Andrea!
      Til slutt skinner det igjennom når andre bloggere reklamerer for alt de kan få penger for. Alle ser det jo tilslutt og de mister stor respekt og ikke minst ærligheten alle tror de har til bloggen sin. Et lite spørsmål som ikke har med dette innlegget å gjøre; Driver Aksel med teater? 🙂
      KLEMS

    32. Hei Andrea!<3 Jeg er en jente som lurer på om du kan lage design til meg og om du kan lage header til meg..<3 Jeg ELSKER bloggen din!

    33. Helt enig, Andrea!
      Man skal ikke la seg lure av tilbud som hørtes så flotte og fine ut. De tilbudene kan lure deg og ende opp med å faktisk forlange penger.
      Så man bør passe på! 🙂
      Er fast blogger, som virkelig elsker bloggen din♥

    34. For å si det slik, er det noen som ikke er seriøse og som ikke holder det de lover så er det Dobb.no
      Jeg vant engang en konkurranse de hadde som innebærte en premie med profilering på deres blogg i et halvt år, + tilsendte produkter hver 14 dag i 6 mnd, tror jeg fikk 3 pakker på disse 6 mnd jeg, ikke hørte jeg noe mer heller, så er det noen som bør passe på seg selv før de rakker ned på at andre ikke gjør jobben sin så er det nok dessverre dobb.no…..

    35. Hei! Jeg vet ikke hva det med dobb.no handlet om men jeg synes i hvert fall det er kjempebra at du ikke tar imot så masse reklameprodukter. Jeg er SÅ LEI av å lese blogger hvor man omtrent ikke skjønner hva som er blogg og hva som er reklame. Virkelig bra valg av deg å ikke ta imot så mye gratisprodukter og det beundrer jeg masse!

    36. Det sier veldig mye at dobb.no er litt useriøs selv, selvom det er mange som syns det var useriøs og ikke svare dem. Men hva vet vi om hun gjorde det?
      Dobb.no sa de ikke skulle gå ut med navn men ey dem gjorde det, veldig proffosjonelt. Og like etter hun skrev dette sletta dem bloggen deres. Kjempe seriøse folk. Nei usmakelig og rakke ned på en 16-17åring på den måten!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg