Koselig dag

Hei! Tusen takk for så mange støttende kommentarer ♥ Jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal ta pause, å blogge gjør egentlig at jeg får tenkt på litt andre ting. Er ikke sikkert det blir mye blogging, vi får se.

I dag har jeg vært i byen med Therese og Fanny. Therese er i Oslo nå, så da måtte vi jo møtes. Tromsø er jo sykt langt unna… Og flere som meg som ikke visste at Tromsø består av noen forskjellige grupper øyer? Visste ikke at det lå i nord-norge engang jeg, tror jeg får øve meg litt på norgeskartet, haha! Vi var en tur på fridays, tittet i butikker og var på cafe. Nå sitter alle tre hjemme hos meg, skal veldig snart gjøre noe kos når bloggingen er overstått. 

Møtte noen søte blogglesere fra Alta 🙂

Haha, dakar Therese…

♥ Ha en super kveld!

 

– ANDREA BADENDYCK

269 kommentarer

Siste innlegg