Etter en 7 timers lang biltur……

Er vi endelig fremme i Stockholm! Vi var ekstremt sent ute, bestemte oss for å dra dagen før. Alt av fly var utsolgt, så da måtte vi ty til bil. Gikk egentlig helt fint. Spilte the sims 3 til batteriet på maccen gikk ut (HAHA), deretter sov jeg til vi var fremme. Jeg og sis deler rom, vi skal veldig snart legge oss. I morgen er det shopping i Stockholm som står for tur, og selvfølgelig Blogawards!! ♥

Haha, en trøtt og stygg Andrea, med sminke som ble tatt på for 18 timer siden. Nå er det natti natt, så blogges vi i morgen tidlig 😀 Skal prøve å finne den perfekte kjolen, blir nok en liten utfordring. Fått spørsmål fra svenske lesere om jeg kan si i fra hvor jeg skal, slik at de kanskje kunne sett meg. Det skal jeg, så fort jeg vet selv, haha 🙂 Noen som har noen shopping-anbefalinger i Stockholm? Bra shoppinggater/butikker?

 

– ANDREA BADENDYCK 

 

110 kommentarer

Siste innlegg