Some pics from yesterday

Hei!

Jeg har lenge fått spørsmål om jeg kunne blogget på engelsk også, slik at de som ikke forstår norsk fortsatt kan lese bloggen min. Jeg har lesere fra hele verden (sykt), som synes det er slitsomt å måtte bruke googletranslate hver gang de skal lese bloggen min. Google translate suger jo også! Så derfor har jeg bestemt meg for å prøve ut å skrive både norsk og engelsk som dere ser under her, fortell meg gjerne hva dere synes om det 🙂 

I have for a long time got questions about if I could blog in english aswell, so the ones who dont understand norwegian still can read my blog. I have readers from all around the world (sick!!), who find it irritating to have to use google translate every time they read my blog. And google translate sucks indeed! So I decided to try write both Norwegian and English, as you can se below. Feel free to tell me what you thank about this idèa 🙂

Topshop ♥ ♥ Masse fint, men herregud, dobbelt så dyrt som i London! Feks en genser som kostet 30 pund i London kostet over 600 kr her i Sverige.

Topshop  ♥ ♥ A lot of lovely clothing, but OMG, twice as expencive as in London! A sweater for 30 pounds in London, costs over 600 crones here in Sweeden.

Innkjøp fra Topshop // New buys from Topshop

Søøøøte Mammii  ♥ // My sweet mom  ♥

Digg lunch // Lovely lunch

Sis  ♥

Nå skal vi shoppe litt til, spise lunch på Fridays og så dra hjem. Har kjøpt en del allerede, blant annet to Levi´s shortser! Kjøpte også med en til Fanny siden jeg er en så utrolig god venn, heheheh. Kos dere masse i dag! 

No we are going to shop some more, then eat lunch at Fridays and go home to Oslo. I have bought a lot already, for instance two Levi´s shorts! I also bought one home for Fanny, since I am such a good friend, lol. Have a great day!

 

– ANDREA BADENDYCK

 

176 kommentarer
    1. det var slitsomt, fordi jeg begynte alltid å lese den engelske også. er det virkelig verdt det? har du liksom mer enn 1000 lesere fra andre land?

    2. Hvor i Sthlm kjøpte du levis-shortsene?? Skal dit i høstferien og er på desperat jakt etter en levis-shorts :))

    3. Kjempe søte bilder!.. <3
      DIGGER bloggen din, jeg synst at det er bra at du skriver litt engelsk også, fordi jeg synst at det er veldig gøyt å lese engelsk :))

    4. jeg synes det er en god ide å skrive engelsk, men anbefaler deg kanskje å gjøre som ulrikkelund.com
      hun skriver det meste på engelsk også, men dropper kanskje å oversette: mamaen min/ my mom, hvis du skjønner 🙂
      gleder meg til å se innkjøpene!! ;D

    5. bloggen din er super! Heldige deg som har vært i stockholm, kjørte gjennom der engang. Hadde så sykt lyst til å stoppe å ta en shopping runde, men det fikk jeg dessverre ikke gjort.. Kos deg!<3

    6. bra tenkt at du kan skrive på engelsk også, men du skriver ikke sååå bra engelsk:) men du blir jo flinkere av å skrive så mye da

    7. fine bilder! jeg synes egentlig at det var mest irriterende at du sriver på engelsk. dessuten var ikke engelsken din så veeldig bra.. du kan jo kanskje lage en “egen side” som er på engelsk sånn at alle de som synes det er irriterende ikke renger å se det hele tiden, ehe

    8. hvis du begynner me engelsk så kommer jeg til å droppe med å besøke bloggen din så ofte. for det var jævlig irriterende

    9. Synes det er bra at du skriver på både norsk og engelsk! 🙂 Digger bloggen diin! Du ligner sykt på både moren din oog søstra di. Kjempe pene alle tre <3

    10. Jeg liker at du skriver på engelsk 😀 Bloggen din blir sikkert ENDA større nå, og jeg er sikker på at det er mange blogg-lesere som er glad nå 🙂 Fint du tar deg til og at du bryr deg om leserene dine.

    11. Du må for all deg skrive engelsk! 🙂 Men da bør du bruke ordbok litt flittigere.. Sånn som “thank”, er ikke et ord for synes/tenker.. ;)Men du lærer jo av det! Det er jo kjempe positivt for din egen del 🙂 Ha en fin dag videre 🙂

    12. Stakkars deg som må skrive engelsk og norsk! blir du ikke sliten av det? d hadde ikke jeg giddet. Men for all del stå på!

    13. syns det var litt sånt masete jeg hvis du skjønner. mye greier i et innlegg! du burde heller sette inn google translater 😉

    14. Skal ikke komme her som een som kan alt, men de fra andre land skal ha mulighet til å få oversatt bloggen til sitt eget språk automatisk!

    15. Som mange sier, var det litt uvant med engelsk også. Men det venner vi nokk oss til! 🙂 Har de ikke sånn at det går ann og oversette med hele siden da? Når jeg går inn på en feks tysk side, får jeg spørsmål om de kan oversette den.

    16. vet du hva, det der blir bare utrolig tungvint!
      du kommer til å bli lei i lengden, og det tar mye lengre tid også!
      det var skikkelig irriterendes : ( sorry

    17. Det der blir bare rot :/ Du kan jo gjøre sånn som VOE, hun hadde en engalsk versjon av bloggen også før hun sluttet 🙂 Bare gå inn på bloggen hennes og se 😉

    18. Søte bilder, men det blir litt forvirrende, når det er sånn.
      Ville heller laget en med kun engelsk isteden for å blande.

    19. hvor er den slange toppen/genseren fra?? den er såååå fin håper du svarer har sykt lyst på en sånn jeg også!! kunne du ikke begynne å ha litt mer outfit og fortelle hvor ting er fra og hvor mye det koster????+<3

    20. Jaa, jeg tenkte også å si at du kunne ha en engelsk versjon av bloggen din, som om voe hadde (slik som “Meg :)” sa.. 🙂
      For det ble bare rotete og iriterende på bloggen din. Det bør du slutte med… . . .. 🙂

    21. hvor er den slange toppen/genseren fra?? den er såååå fin håper du svarer har sykt lyst på en sånn jeg også!! kunne du ikke begynne å ha litt mer outfit og fortelle hvor ting er fra og hvor mye det koster????<3

    22. hvor er den slange toppen/genseren fra?? den er såååå fin håper du svarer har sykt lyst på en sånn jeg også!!

    23. hvor er den slange toppen/genseren fra?? den er såååå fin håper du svarer har sykt lyst på en sånn jeg også!!<3<3

    24. Du kan heller bare oversette et kort sammendrag på engelsk helt i slutten av inlegget sånn at det ikke blir så rotete synes jeg! 🙂

    25. når du tar på selvbrunigskrem /(spray?)Ka har du på deg då? Kan du laga ein video kordan du påføre det???
      Hva du den einaste fra norge på blog awardsen? kor mange, og hvilken kategorien va det? (navn på de?)

    26. elsker bloggen din 😀
      MEN DU MÅ HA OFTERE OUTFITS !!!
      slik som fannyba, nesten hver dag <3
      du har jo så bra stil 🙂

    27. Flotte klesbilder! For mer inspirasjon sjekk gjerne vår svært nystartede facebookside, Classique Kongsberg, som før jul skal bli til blogg for å få vist de lekre bildene på en bedre måte! Vi har et mål om 1000 tilhengere å facebook før jul så det blir noen som følger oss på bloggen. Kanskje noen av dere vil hjelpe oss! Vi lover daglige oppdateringer og masse flotte antrekk 🙂 I tillegg leverer vi klær over hele Norge så det er bare å ta kontakt om du liker noe av det du ser 🙂 Ha ne flott søndag i høstværet!

    28. dette var faktisk helt utrolig irriterende!! det er faktisk en norsk nettside ;blogg.NO
      du kan heller lage en knapp under hederen din sånn som marcusek.blogg.no hadde før, sånn at de som vil lese på engelsk trykker på den også får de hele innlegget på engelsk? 😀

    29. jævlig slitsomt at du skriver på engelsk også. det blir veldig distraherende, sorrii. men du er god i engelsk da (Y)

    30. Du må isåfall renskrive engelsken litt 🙂 Du kan jo også oppsumere helt nederst i innlegget? Ikke skrive ALT, men noen hovedpunkter angående hva du har skrevet om. Bilder forklarer jo en del.

    31. Jeg synes det blir irriterende å lese to språk… Jeg sluttet å lese ulrikkelund fordi hun skrev på 2 språk! Da mister du sikkert lesere 🙁

    32. Det blir litt slitsomt synes jeg.. Ikke for å etterligne voe eller noe, men hun hadde jo en “menyknapp” hvor det sto “in english”.. Enten så bruker du raskt og enkelt google transøate(selv om det suger), eller så kan du i så fall skrive på engelsk der i steden for i det samme innlegget.. Selv om google translate suger, så duger det. Jeg tror de som leser forstår det uansett 🙂

    33. Andrea! Kan du være så snill å komme deg til 1.plass! Jeg takler ikke at Sophie Elise skal være der når hun ikke fortjener det en gang. Den jenta er så fake at jeg har ikke sett noe lignende. DU er mye mer naturlig og ordentlig jente! Bare få Sophie Elise VEKK fra 1.plassen! Du er nydelig foresten!

    34. var veldig irriterende! men ville vært mye bedre om du skrev alt sammenhengende. For eksempel slik at norsken sto over bildene, og engelsken helt tilslutt i innlegget.
      Ellers digger jeg bloggen din! Så dette var bare litt konstruktiv kritikk 😉

    35. du på 3. plass? haha, det skal vi jobbe med. Du fortjener solklart nr. 1 og derfor skal jeg begynne å motivere deg mere ved å kommentere masse. For når du er nr. 1 skal jeg juble og klappe med henda for deg 🙂

    36. Du burde heller ha egen side til engelsken for var veldig slitsomt at du skreiv alt på engelsk også..

    37. helt sykt irriterende egentlig.. hadde heller vært litt bedre hvis du hadde opprettet en til engelsk blogg da 🙂

    38. DU KAN IKKE OVERSETTE NORSK DIREKTE TIL ENGELSK:
      “Jeg har lenge fått spørsmål” er ikke “i have for a long time got questions” det er “for a long time i have got/gotten questions.
      Tror at de fleste stemmer nei

    39. Jeg synes det ble litt rotete, men kan du ikke bare ha en google translate som folk kan velge selv? Selvom det suger, skjønner de hva du mener 🙂

    40. Du kan bare søke på html koder sånn at man kan oversette hele bloggen sånn som caroiz.blogg.no. Der kan man velge språk selv

    41. Jeg syntes at det ble rotete med engelsk under norsken, og begynte alltid å lese det engelske også 🙁 Enig med hun to ovenfot, finnes sikkert andre alternativer

    42. okei, dette var bare rotete.. viss du fortsetter å skrive norsk + engelsk, tror jeg aldri bloggen kommer til å funke,du kommer til å miste mange lesere inkl. meg. Alt ble bare rotete, få heller en “knapp” på bloggen der du kan velge hvilket språk du vil lese bloggen din på. mye bedre !
      håper du tenker over dette, for bloggen din er virkelig verdt til å ligge på topplisten 🙂
      stå på andrea, sykt mangen som digger deg ! <3

    43. What about just writing in english? Then you dont have to write the same things two times. Everyone knows english so why not?

    44. Du kan jo heller skaffe deg en blogg for utenlandske lesere, slik som voe hadde en gang i tiden. Dette ble iallefall, for meg, utrolig rotete. Det så virkelig ut som at du hadde brukt google translate også.

    45. Hei Andrea, jeg foreslår at du lager en egen blogg der du poster de samme bildene og det samme innholdet men på engelsk. For det første blir det veldig rotete, også virker det ikke som om du selv er 100% sikker på å oversette direkte fra engelsk til norsk og omvendt, ikke kritikk mot deg, fordi dette kan være vanskelig ! men jeg ser for meg at du kommer til å få mange “rettelseskommentarer” osv.
      Det ble rett og slett litt uoversiktig

    46. Du og søstra di er VELDIG like er hun tvillingen din?
      Og dere er også VELDIG pene <3
      Du får nok hørt d mye, men jeg digger deg og bloggen din!!!!

    47. neii ikke skriv på engelsk også! først å fremst er du en norsk blogger, å det der var bare syykt irriterende.

    48. Det er fint at du tenke på de ander leserene dine, men det ble litt volsomt med norsk og engelsk tekst! du kunne vel heller gjort slik som voe gjorde på den gamle bloggen? da er det ikke så slitsomt for oss andre som leser bloggen din! 🙂

    49. Det var virkelig plagsomt at du skrev på engelsk også, sikkert bare fordi jeg er ord-nazi når det gjelder engelsk. Men se hvertfall igjennom det du har skrevet på engelsk, så det ikke blir så mye feil. 🙂

    50. Jeg likte virkelig ikke når du skrev på engelsk, sykt iriterende egentlig.
      Hvordan vet du i det hele tatt at du har lesere fra andre land?
      Jeg dukker aldri innom feks Tyske bloggere og begyner og translate alt de skriver… Jeg dukker ikke innom utenlandske bloggere i det hele tatt faktisk.

    51. Irriterende at du skrev på Engelsk. Begynte liksom alltid å lese den engelske.
      Voe hadde på sin blogg sån man kunne trykke på en link i headeren så kom man til bloggen på engelsk. I stedet for å skrive under lissom.
      🙂

    52. liker engelsk norsk ideen, jeg får lære meg mer engelsk og de gjør du også. Også er de enda mer menesker som får gleden av bloggen din og de du skriver 🙂
      Det blir jo veldi mye og skrive for deg da men du behøver jo ikke skrive alt , kan ha litt forkortelser 🙂

    53. Utrolig koselig! 🙂
      Elsker nbloggen din, andrea! 😀 <3
      Og der er kjempefint at du skriver på Engelsk også 😉
      Keep up witg the good work!! (Y)

    54. Det går jo an å skrive på bare engelsk også da, men du må gjøre det du syns blir riktig for deg. Jeg har google translator, og det blir ikke helt riktig, må kontrollsjekke, slik at det som skrives ikke misforstås på engelsk. De andre språkene har jeg ikke sjans i havet til å sjekke..

    55. Hei! Du burde heller skrive et sammendrag på engelsk på slutten av inlegget, da blir det mindre forstyrrende for da leser man det på både norsk og engelsk. For eksempel hvis du skriver en lengre tekst så blir det kanskje litt slitsomt å skrive hele teksten på engelskk. Hvis du skriver alt du skriver på norsk på engelsk så bruker du jo lengre tid og da blir det kanskje ikke så mange innlegg? Bare en tanke 🙂 Men jeg syns det er bra at du skal begynne å skrive på engelsk! Da blir du jo også bedre i det!

    56. Og en kommentar litt lengre oppe foreslo at du bare skrev på engelsk. Da blir det jo litt dumt for oss norske lesere (som du jo har mange fler av) for vi er kanskje ikke like gode i engelsk og må da bruke google translate? Da er et annet forslag bedre, og lage en engelsk blogg, men da bruker du jo igjen mye lenger tid…

    57. Du burde også ta en ekstra tipp på engelsken din, er en del skrivefeil! 🙂 Ikke negativt ment, bare litt konstruktiv kritikk!

    58. LOVE that you’re writing it in english as well now! i disagree with writing all of it at the bottom of the post like Edda suggested, purely because then it doesn’t really hang together, plus it’s also nice to read the captions to the pictures.
      again, i’ve been reading your blog in norwegian for a while now, and doing this new layout is great. i’m sure that you will get a lot more international reader for it 🙂

    59. Du og søstern din er veldig like :)Utrolig pene begge to! Veldig god tanke med engelske teksten, Andrea! Stå pååå 😉

    60. Likte ikke at engelsken kom under slik, du burde heller åpne en ny kategori der du skriver det på engelsk.

    61. Enig med Katrine som har kommentert over. Skikkelig irriterende at du har skrevet på engelsk rett under. Tror du kommer til å minste norske lesere på det..

    62. hmm, syns egentlig at det hele ble litt uoversiktelig.. syns du bare burde blogge på norsk jeg, eller lage en egen blogg for utenlandske lesere, selv om jeg jo skjønner at det kan bli ganske så slitsomt.
      men uansett hva du velger; jeg digger bloggen din andrea! 🙂

    63. Du kan jo ha en egen blogg med bare engelsk, men jeg vet ikke om du får slått sammen lesertallene i begge de bloggene da. For hvis du ikke får slått sammen lesertallene, så vil du jo miste lesere på å lage en egen engelsk blogg.. Derfor så kan du jo heller ha en egen knapp innpå denne bloggen hvor det står: My blog in english, eller ett eller annet. Det hadde vært veldig greit, for tanken er jo god, men det ble bare litt slitsomt å lese:)

    64. jeg som syntes det var dyrt på topshop i irland her for ett års tid siden. strikkegensere kostet liksom 700-800 kroner. kan da tenke meg at det da var dyrt i sverige, haha 🙂

    65. Du er utrulig søt!:)<3 Eg berre lurte på; korleis får du håret ditt til å vekse så fort? og kor får du alle pengane dine fra? 🙂

    66. Jeg er veldig fornøyd med at du skriver på engelsk i tillegg til norsk. Tusen takk// I am very satisfied indeed, that you write in English in addition to norwegian. Thank you very much
      haha

    67. litt irriterende når du skriver på engelsk også.. kanskje du kan bytte på litt? noen innlegg på norsk, noen på engelsk? og forresten, det du var så knust for tidligere, går det bedre nå? utrolig trist å lese om når andre har det vondt… jaja håper du svarer på kommentaren min, lurer veldig på hvordan det går med deg 🙂

    68. Kanskje du kan lage en liten “oppsummering” på engelsk helt nederst i innlegget, sånn som Hjartesmil. Da blir det mye mye ryddigere! 🙂

    69. sjekk morten gamst pedersen sin blogg han har et norskt og et engelsk flagg oppi hjørnet der du kan bestemme hvilket språk du vil ha bloggen på !

    70. Om dere syntes det var slitsomt med engelsk, så er det jo bare å overse det. Innholdet i innleggene blir jo ikke forandret uansett om det står på to språk. Bra initiativ, Andrea 🙂

    71. Det var ganske irriterende med den engelsken.. Du kan jo lage en ny bogg hvor du skriver på engelsk? 🙂

    72. Så fint du skriver på engelsk for de som forstår det! Du har utrolig god engelsk, og er sinnsykt pen!:) <33

    73. Hei broren din jobber på skolen våres og moren din er rektorn i skolen våres og du kan du komme til skolen våres hilsen den skolen moren din er rektor til wee love you 🙂

    74. Hei du kan du komme til skolen våres med moren din en dag for da blir vi ganske glade ikke bare jeg men mange andre og mor din er den beste rektorn i verden er taknemlig for at broren din og moren din jobber i skolen min det kunne .. hvert fint hvis du svarte om du kan komme en gang eller ikke ?:) wee love you<33333

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg