Sick bastards

Hei!

Først var jeg på Fridays og tok litt dessert med Stine, Nathalie og Helene:

Også plutselig sier Helene “Andrea… Jeg har penger nå, vi skal ikke ta de hullene vi har snakket lenge om?”. Og jeg bare “Jaaaa, det gjør vi!!”. Haha, helt ut av det blå! Så da betalte vi raskt regningen og tok trikken bort til Oslo Bodyart. De var de eneste som stengte såpass sent og hadde drop in. Så da var vi der da:

Litt vinduspynt, haha!

Jeg er nok mest pyse av meg og Helene, så jeg ville ta mine først. Begge skulle ta i Helixen (den helt øverst), og jeg var redd for at hvis hun synes det var skikkelig vondt kom til å skremme meg. Pluss at jeg skulle ta den vondeste piercingen av alle (Tragus) altså piercing i den dotten som stikker ut- så da bestemte jeg meg for at jeg ville gjøre det først bare for å få det overstått.

Tok først det øverste hullet og det var jo vondt, men smerten var jo ikke u-utholdlig. Så var det da tragussen, den var litt verre, haha…. Hun brukte en slags metallstang, en halvsirklet, og jeg vet ikke helt hva som skjedde. Men hun dro den da frem og tilbake, og ja det var sykt vondt. Det var det som var litt kjipt med den, den tok mye lenger tid enn den første. Men helt klart verdt det da, dødsfornøyd!! Synes det er såååå kult :):)

Tøffingene, haha..

♥ For de som lurte kostet hullet i Helixen 350 kr og Tragussen 450kr

 

– ANDREA BADENDYCK

119 kommentarer

Siste innlegg