Dere er gode

Hei!

Tusen takk for alle støttende og snille kommentarer, dere er verdens beste ♥ Skal ikke slutte å blogge, tror ikke jeg tar en pause heller, vi får bare se. I dag var jeg med Helene hjem sammen med Julie. På søndag spilte jeg spiritisme hos Ovidia, noe som funket helt sykt bra, så derfor ville vi prøve det med Helene og Julie i dag. Men vi fikk ingen kontakt hos Helene, så vi ga opp etter et par forsøk. Haha, uff. Var helt SYKT hvor mye det funket på søndag, vi fikk svar på mye og fikk vite mye om ånden. Mange sier at man inbiller seg at glasset beveger på seg, og at man ubevisst gjør det selv, men det er virkelig ikke sant.

Ånden var helt crazy, skrev dialekt (noe vi aldri ville funnet på?) og glasset gikk dødsraskt frem og tilbake. Til og med ut av brettet og mot Henriette engang, da ble vi redde, haha. Men anbefaler ingen å gjøre det, du kan slite psykisk etterpå, være redd for å sove osv. I alle fall IKKE gjøre det alene! Her er noen bilder fra da vi var hos Helene:

Munching

Helene ♥

Julie ♥

Hva har dere gjort i dag?

 

– ANDREA BADENDYCK

 

 

86 kommentarer
    1. jeg elsker bloggen din og deg hvis du slutter blir jeg såra !!! <3<3 jeg elsker deg og bloggen over hele verden<3<3<3

    2. jeg har aldri gjort det før, men har sett på noen andre, og da sa ånden at moren til en av dem som spilte hadde kreft, og da ventet hun på å få svar på om hun hadde kreft eller ikke, sykt scary.. og jeg som bare satt og så på, så ganske tydelig at ingen av dem beveget glasset, de hadde såvidt fingeren på glasset. har veldig lyst til å prøve det igjen, men vet ikke om jeg tørr, haha. må hvertfall finne et sted som jeg aldri kommer til å dra til igjen!

    3. haha,gjorde det på halloween siden jeg var så loner og kjeda meg.. og det sies at huset jeg bor i har det død en prest i..så akkuratt i det jeg ”tilkaller”ånden, så åpner døra seg sakte,uten at det var noe trekk:/ og det stod at det kan være man kjenner trekk..så jeg pakket sammen alt og spurta ut,hahah:) pene jenter dere!

    4. Misunner ikke hun som bor i det huset hvor dere gjorde spiritisme for å si det sånn.. Er ikke alltid at de blir så glad for at man faktisk kaller på de, for det er ikke alle som er like snille og som er ute etter å passe på.. Derfor jeg aldri driver med spiritisme, fordi det er så lett å havne i en posisjon man til slutt ikke vil være i! 🙁

    5. Høres ut som du koste deg! 🙂 Men spiritisme er ikke bra, just for the record. Det er den onde delen av “ånde-verdnen”… just sayinnnn! But it’s your life! 😉

    6. Hvilken sko-størrelse bruker du?
      Kan du videoblogge oftere?
      Leser du andre blogger en axelgb ?
      Kan du snart vise rommet dit? 🙂
      Hvis jeg hadde spurt deg om å bli venner på face hadde du godtat da? (jeg er dit støreste fan, leser bloggen din hver dag, men vi kjenner hverandre ikke)
      Håper du snart svarer! 🙂 <3

    7. du må sjå allt sann “keepin up with the kardashians” (som det egentklig heter IKKE søstrene kardashian” på E! og frustrerte fruer osv på tv2 . fordi bliss suger der er no episoder som jekk for 1 år siden… ;))

    8. Tror du at du kan fortelle om hvordan ånden i glasset fungerer? Jeg har spilt det før.. men glemt hvordan det er 😉

    9. Må bare si at du er helt utrolig pen og søt jente! Jeg elsker alt ved deg! Håret, stemmen, personligheten, måten du skriver ting på, hudfargen din og så mye mere! Du er rett og slett en utrolig søt og sjarmerende jente, er utrolig glad for at du ikke sluttet å blogge! Du er forbildet mitt<3

    10. Digga deg Andrea! Bra du ikkje skal slutte å blogge! 🙂 Visst du slutter å blogge, må eg skaffe meg ei ny side som startside på dataen min og det vil eg jo ikje 😀 men skulle ikkje du begynne på ein “ny blogg” ? andreabadendyck.com eller noke sånn ? 🙂 keep up the good work !

    11. Spiritisme er IKKE noe å kødde med.. Det er ekte! Det var noen gutter som holdt på med spiritisme og en av guttene spurte om når han skulle dø åsså fikk han til svar : “I dag”. Da han skulle dra hjem ble han påkjørt og drept. Sikkert mange som tror det ikke er farlig i det hele tatt.. men det er det ;S Djevelen som driver det med sine demoner. Fra det ene til det andre: kjempe bra blogg Andrea! 🙂 Bless ya all ;D

    12. Andrea? Kan du vise ossn du redigerer bildene dine? du har så fin farge og lys på dem. Vææær så snill 😀 Noen spessielle actions eller scripts i photoshop eller noe? Har photoshop så hadde vert gøy å vite det 😀

    13. Hei! Drittkommentarer skal du bare drite i, perfekt eksisterer ikke – for det er det absolutt ingen i denne vide verden som er, uansett hvor mange bra kvaliteter man har. Du er i hvertfall utrolig flink, og jeg beundrer deg for at du har “sjonglert” det du har måttet gjøre så lenge. Selvfølgelig kommer prøver, skole, kjæreste og ikke minst livet ditt foran bloggen! De virkelige leserne dine skjønner dette.
      Lykke til videre!
      Stor klem 🙂

    14. hva fikk du vite av spiritismen da?:) jeg har lyst til å prøve sammen med noen venniner, men er redd jeg kommer til å slite psykist etterpå….

    15. – Kan du filme det en gang å legge det ut ellernoe ? 😀
      – Hvis du syntes det blir for mye med blogging, kan du jo dele blogg med Axel ! 🙂 Da blir det jo til sammen fler enn tre innlegg pr. dag!
      Du er sååå den beste bloggeren!

    16. Har prøvd det før, er helt sykt. Sånn Ouija Board, det var digg og SYKT skummelt. Jeg og noen venninner gjorde det på loftet til en venninne og ånden vi kom i kontakt med hadde ingen kjønn (?) xD

    17. Vits med å skrive at du vurderer å slutte? For å få folk til å si “neeei…du er den beste bloggen, jeg elsker deg, ikke sluuutt!!!”….? Patetisk og gjennomsiktig.

    18. Bra at du ikke slutter ! ♥
      Ser kjempe koselig ut ! 🙂
      Men har aldri spiritsme :/ Hehhe, litt pyse men så er ikke jeg så gammel heller da.. Jajja, kanskje jeg prøver det senere 😛
      Super blogg Andrea ! <3 <3 Fastleser forever 😀

    19. Hei, har prøvd å snakke med ånder før og det var sykt ekkelt!!
      Men jeg lurte på om du kunne vise bilder før og etter du pusset opp rommet ditt??? Det hadde vært kult, for jeg trenger noen ideer til å pusse opp mitt eget.
      Liker bloggen din<3

    20. Hvis du fortsetter å klager på den måten gidder ingen å lese bloggen din. Dagen etter på skal du unnskylde deg og kalle oss verdens beste lesere, det er skikkelig irriterende!!!

    21. Svært lite.. Skole.. Har historie høring om få dager. 187 sider, 7 temaer, trekke ett tilfeldig ved inne hos læreren, og you know the rest.. Grusomt !

    22. vi holdt også på med spiritisme når vi var på klassetur, og fortalte det til naturlæreren vår, men han hadde en forklaring på at det ikke var sant. Han sa noe om at det ble lufttrykk i glasset, jo flere jo mer trykk ble det, og det var det som fikk det til å flytte på seg. Men trodde vi på han? Neeeei 😀

    23. Haha tåpelig av de som mener du klager og syter. Folkens, selvfølgelig blir hun lei og sliten av skole osv og ikke minst drittkommentarer og klaging! hun har vell aldri skrevet under på at hun skal blogge for evig og like mange innlegg hver dag.. stå på andrea, du er kjempeflink 😉

    24. Spiritisme er livsfarlig. Det er ikke noe å tulle med, noe som det virker som dere gjør. Mange har blitt psykisk syke, og dere kan slippe inn helt feil ånder.
      Dette er ikke for å være negativ mot dere, men jeg sier det bare for deres egen skyld. Visst dere fortsetter med spiritisme kan det faktisk skje noe utrolig farlig. Dere slipper inn ånder, og noen ganger kan det være helt feil ånder. Altså agressive, og de vil dere helst holde dere unna.
      Du burde heller ikke anbefale å gjøre det til leserne dine. Man skal ikke gjøre det i det hele tatt.

    25. fine bilder. har drevet med spiritisme en gang men aldri mer. man vet faktisk aldri. det kan faktisk være ganske psykisk ødeleggende. men det er jo opp til enhver, men jeg anbefaler det ikke.

    26. Å drive spiritisme er ikke lurt og ihvertfall ikke hvis du tror på ånder og demoner. Hvis du driver med spiritsme i et hus, vil det huset mest sannsynelig få mange uhyggelige hendelser. Hvis dere driver med spiritisme er det ekstremt viktig å brenne ALT dere brukte.. jeg har en venninne som drev med det hjemme hos seg sammmen med venner. hun måtte flytte fordi det skjedde så ekstremt mye syke ting hjemme hos henne, og det var IKKE psykisk.

    27. IKKE slutt å skrive<3 Og ikke driv med spiritisme! Det er farlig og usikkert..
      Har hørt en historie om ei jente som gjorde dette med sine venniner, hun spurte om når og hvordan hun skulle dø. Hun fikk dato og at det ville være en bilulykke. Datoen brydde hun seg ikke om fordi hun skulle være inne hele dagen å sitte barnevakt.
      Hun var på vei ned trappa å skle på en lekebil, hun falt, og døde!
      Kan være en usann historie, men jeg syntes det er skummelt...

    28. Jeg råder ingen å holde på med spiritisme. Det er helt syke greier. Mer alvolig enn noen av oss kan forstå. Men åndene kan faktisk følge deg. Noen som gjør at du får veldig lite energi og blir fort deppa.. og ikke bare det. Det kan også gi deg ALVOLIGE problemer når du er voksen. Ikke bland dere borti åndeverdenen. Det er syyttkt spennende og gøy når du først gjør det, men etter på…

    29. Spritisme er ikke noe å kødde med som mange sier, du vet ikke hvilke ånder du slipper inn!! Hvis noen hadde spurt meg om jeg ville være med på Spritisme, hadde jeg sagt nei..

    30. Spiritisme er jo dødskult! ;D Eller, jeg har jo aldri prøvd det da…
      Åhh, det så koselig ut♥ Jeg elsker The Kardishians!!
      I dag har jeg vært med en venninne og vært med gutter<3 Elsker bloggen din, Andrea! :**
      Det kjempebra at du ikke skal slette bloggen 🙂 Puh, nå ble jeg letta!

    31. sier bare rett ut! dere må passe på når dere spiller spirtisme! jeg og mine to venniner har sånn synske evner vi spilte det i sommerferie vi leste alt som ikke måtte være der når vi spilte håper også dere gjore det? før vi snakket med en kjempe hyggelig ånde som var lærer og snakket med en an som var ikke akkurat snil! han var bad! han viste seg frem med slå på taket siden vi ba han vise seg! skummelt med greit. men den andre ånden sa masse ting om framtid våres men noe var jo bare tull. jeg er aldri redd før å spille det igjen med mine venner som virkelig kan det! før dere kan treffe på skummel ånde som lure dere!! pass på sier jeg bare. og ha lys når dere spiller det før å kunne fjerne slemme ånden! husk altid lese regler for det spiller!! skummle ting kan virkelig skje. hilsen meg 🙂

    32. Så bra at du fortsetter! 🙂 Stå på videre! Spiritisme kan være veldig farlig. Noen venninner av meg prøvde det og de fikk problemer over lengre tid. De slet med å sove og en av de kunne våkne midt på natten og bli helt hysterisk. Jeg vet at det kan virke kult og spennende, men venninnene mine kommer nok aldri til å gjøre det igjen og det fraråder alle andre å gjøre det. Plutselig skjer det ting du aldri hadde trodd og forventet..

    33. Så bra at du ikke slutter!:) Spiritisme kan være ekstremt farleg for du vet ikke hva eller hvem du ønsker velkommen! Fire av mine gode venner prøvde dette for dei synst det hørtes så spennende ut, men det forandret seg fort.. Dei skulle komme til en av dei på kvelden når det var blitt mørkt. Dei gjekk på loftet til henne og skrudde av alle lys og tente i to stearinlys med eit speil.Først så spørte dei etter eit namn, og etter eit halvt minutt så kom namnet ”Emma” opp, og da spørte dei kortid ho skulle dø og hvordan. Det kom opp ho skulle dø om tre dager og ho kom til og dø i ei bilulykka. Ho brydde seg ikke om det for dei hadde fri den dagen så ho skulle berre vera inne heile den dagen uansett! Når dagen kom så satt ho inne og såg på tv, men så ringte det ein tlf til ho og sa at bestemora hennes var komt til sykehuset for hjertinfakt. Ho fekk heilt panikk og sprang ut i veien for og hente foreldrene sine for dei var ute og der kom det ein bil i ei stor fart og kjørte på ho så ho døydde..
      Så ikke prøv spiritisme flere ganger!

    34. Hold dere unna det, for det er ikke bra! Jeg skriver med erfaring, drev selv med det en periode, og ALDRI mer. Les litt om det før dere gjør noe mer, sånn at dere vet hva dere gir dere ut på.

    35. Kan du fortelle litt om hva dere spurte ånden om og hva den svarte og fortalte osv? Det hadde vært kult å høre! 😀

    36. Kanskje dere vet dette men sier det uansett! 🙂
      Mange som gjør dette, og som ikke orker lengre, eller bare ikke får mer svar, avslutter uten å gjøre noe.
      De bare går fra alt og pakker det sammen.
      Men man skal egentlig spørre ånden først om det er greit at dere avslutter,eller så kan ånden hjemsøker dere.. Bare visst det er slemt eller noe, og det er ikke sikkert at dette skjer med alle, men det er ekkelt uansett.. :/

    37. kan noen fortelle hvordan man spiller spiritisme og om ting man ikke må ha der og ting som man må ha der. oh vilke ting skal man spørre om. og om regler og sånt+
      ?
      hadde vert kjempe fint å fått svar?

    38. kan noen fortelle hvordan man spiller spiritisme og om ting man ikke må ha der og ting som man må ha der. oh vilke ting skal man spørre om. og om regler og sånt+
      ?
      hadde vert kjempe fint å fått svar?

    39. Vil du filme når dere spiller neste gang? Synes disse tingene er utrolig inntressant, og ånden reagerer jo forskjellig om hvor enn man er.

    40. Som Andrea sier, ikke spill det om du blir fort redd, det gjorde jeg fikk ikke sove på fler månder, sov nede hos mamma noe som er veldig spessielt!

    41. Hei:) vil bare fortelle deg at å munche betyr å hive innpå mat i forbinnelse med inntak av hasj.. Litt feil setting å bruke dette ordet:- )

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg