Dagens “I want”

Hei! Tenkte å starte med “Dagens I want”, så lenge jeg klarer å være kreativ iaf, haha. Da legger jeg et ut par sko, en kjole, en genser, et skjerf and so on en gang om dagen 🙂 Inspo til både meg selv og dere! Noen klager på når jeg blogger om mote/klær men jeg interesserer meg veldig for det, så bloggen vil også handle om det fremover, i tillegg til hverdagen min. Håper dere liker dagens I want, det blir jo bare et ekstra innlegg hver dag som det ellers ikke hadde  blitt og det liker vel alle 😀 

Dagens “I want”:


Fantastiske, rett og slett, en av mine største ønsker fortiden. Såå høye, såå fine! 😀 Passer både til kjole og jeans, er helt forelsket i dem ♥ De sølve finner du HER og de brune HER!

Skal jeg fortsette med dette?

 

– ANDREA BADENDYCK

80 kommentarer

Siste innlegg