1. desember

Heihei ♥

1 desember i dag…. Har null julestemning, helt forferdelig. Mamma hadde glemt å kjøpe Smarties-kalenderen min og ta ned nissen fra loftet som jeg sover med helt frem til juleaften (buhuuu), også har det ikke kommet et snøfnugg enda heller. Så ja, har ikke 1% julestemning engang, haha! Håper snøen kommer snart….. Mange klager på at jeg skriver så lite i innlegg og at jeg må ta meg “tid” til det. Men det handler ikke om tid, ofte har jeg faktisk ingenting jeg klarer å komme på å skrive, er derfor det ofte blir lite skrift. Skal selvfølgelig tenke over det og prøve så godt jeg kan, skjønner at det er bedre :)) Men ja, da får jeg vel starte med å skrive litt nå da!

I dag har jeg vært på skolen, hadde norskfremføring og skulle analysere en novelle! Fikk 5 og det er jeg fornøyd med, da vet jeg hva jeg får i norsk muntlig til jul :)) Ellers er jeg ganske usikker på de andre karakterene, har jo helt nye lærere og masse nye fag, så er veldig vanskelig å vite hvordan de vurderer, hva som skal til osv. Merker at lærerene er strengere på karakterer nå på vgs… Jaja, jul teller ikke så mye uansett, er egentlig bare en veiledning til hvordan du ligger ann i faget, er jo til sommeren det egentlig “teller”. Skal bli SÅ godt med litt juleferie, nå er det bare en uke til karakterene blir satt, og vi bare venter på julen. Gleder meg også til vintersolverv, da vet jeg at det bare vil bli lysere og lysere gradvis for hver dag som går 😀 

Jeg aner ikke hva jeg ønsker meg til jul, gjør dere? Mamma maser men jeg kommer bare ikke på noe… Vil liksom ikke ha en eller to dyre ting, for jeg elsker å ha MANGE pakker, men da må jeg tenke på hva de feks kan være. Noen tips? Hva ønsker dere dere? Haha. Men julen blir kos, mine kjære mormor og morfar kommer til oss fra Sverige for å feire julen, det gleder jeg meg til ♥

I morgen skal jeg og Axel til Sverige, som mange vet har vi jo hus der, 15 min unna besteforeldrene mine. Lenge siden jeg har vært der, er så mye annet som frister enn å dra på hytta hele helgen, men alikevell får jeg så dårlig samvittighet fordi jeg ikke ellers får møtt mormor og morfar. Man må jo ta seg tid til de gamle, ikke ta de forgitt. Vi har ingen garanti for hvor lenge de lever, så jeg må utnytte å ha dem i live. Mormor er 76 år og morfar ble 83 i dag, så de er jo ganske gamle. Men utrolig spreke da, også de søteste i verden. Skal ta bilder i helgen ♥

Også en siste ting da. Bloggbyttingen er litt forsinket, men bytter nok innen et par dager. JEG GLEDER MEG!!! Har sett headeren og jeg er SÅÅÅÅ fornøydl, wiiii 😀 Dere må love å følge med!!! Kan være det blir andreabadendyck.no istedet, men det gjør vel ingenting? Sier tydelig i fra ♥ Noen bilder fra i dag:

Wohoo, den nye linsen

Testbilder på skolen! Ikke min snusboks som man så vidt ser, bare sånn hvis noen skulle få lyst til å kommentere det 🙂

Møtte Axel etter skolen, har ganske mye å gjøre i dag, så vi bare satt oss litt på Mac Donalds og snakket. Kjempekoselig uansett:

Hihi, billig og godt ♥

 

– ANDREA BADENDYCK

66 kommentarer

Siste innlegg