ELLOS HOME

Heihei!

I og med at jeg nettopp har fått leilighet, er jeg veldig på utikk etter interiør. Elsker det virkelig, synes det er såå gøy!! Har funnet masse fint på Living, Ikea, Lexingtion, Kremmerhuset osv! Men liker egentlig bedre å finne ting på nettet, istedetfor å lete etter den perfekte gjenstanden i store butikker. Fikk for litt siden tips om Ellos home, en side jeg aldri har vært på før. Der var det sykt mye fint interiør, mye til en billig penge! Har sittet å sett gjennom i timesvis og laget kollasjer så jeg husker hva jeg ønsker meg. Vurderer faktisk å ønske meg møbler til jul (haha)! Når jeg først lagde kollasjer kan jeg like gjerne vise de til dere! Her er mine favoritter:

Saueskinns pute HER // Metallic pute HER

Tre til å henge yttertøy på HER // Lenestol HER // Stige til å ha ting på  HER

 Sølvbokser HER // Lykt HER 

Baderomsmatte HER // Saueskinn  HER // Gulvlteppe i ull HER

Taklampe HER // Bordlampe HER // Reinsdyrskinn  HER

Sittepall HER // Skobenk HER (denne skal jeg kjøpe!)

Dyne/putetrekk HER // Dyne/putetrekk  HER //  Dyne/putetrekk HER

 Sofabord HER // Hylle til å ha blader/aviser i HER // Speil HER

Lysestake HER //  Ramme HER // Trappetrinnskrakk HER

 Håper dere likte dette innlegget og fikk litt inspirasjon, tok laaang tid  Har du en favoritt av det jeg la ut?

 

 

– ANDREA BADENDYCK

62 kommentarer

Siste innlegg