1. du er ikke et bra forbilde for dine yngre lesere hvis du legger ut slike bilder.. jaja, du får lov til å legge ut hva du vil, men du ser virkelig ut som en som fester livet sitt bort… IKKE Et bra forbiLDE!

    2. Så ut som en morsom kveld! Kult at dere tørr å legge ut bilde der dere drikker. Til tross for at mange unger kommer til å si at dere er dårlige forbilder. Men de er nok bare misunnelige 😛

    3. Så nydelig du er, Andrea! Du blir bare penere og penere! 🙂
      En ting jeg lurte på var om du fortsatt bruker St.Tropez? Og om du også bruker det i ansiktet?:)

    4. woopwoop bloggmøtee!! så koslig ut:)
      MEN kan du lage video av leiligheten din snarrt?
      er sååå spent

    5. Haha, unnskyld meg du som kommenterte oppi her. Andrea ser ut som en person som fester bort hele livet sitt? Hvis du leser bloggen til Andrea hver dag, og ser på hvordan ungdommer på hennes alder lever livene sine i dag – tror jeg du burde endre litt på den kommentaren der. Er så latterlig at dere kommer med slike kommentarer.. Blir flau over dere, rett og slett!
      Stå på, fine Andrea <3

    6. Du og annais virker som de perfekte venninene. Om hun har bodd i oslo, tipper jeg dere hadde vært bestevenner, hehe 🙂 Kjempe fine bilder!

    7. til dere som kommenterer at hu fester: Jeg blir provosert sånn seriøst. En blogger har et liv også, hun er et menneske utenfor bloggen også. Hun må få leve livet sitt. Hun er jo ikke et dårlig forbilde når hun legger ut fest bilder? Hun er en helt vanlig ungdom og det er faktisk slik de fleste ungdommer gjør nå til dags.. i helgene 🙂 det blir bare teit med kommentarer om at det er dumt at hun fester. Klart mange leser bloggen hver dag og det er kanskje yngre lesere som leser bloggen.. men når man blir eldre skjer det masse forandringer!:) Så klart anbefaler jeg ikke at man skal drikke, sier bare at det er teit når dere kommer med stygge kommentarer om at hun fester.. for selv om hu er en blogger er hu helt vanlig som alle oss andre mennesker. Så stopp å hate. Dere vil komme til å oppleve det samme en gang. Også hvis dere ser nøye på bildene.. det var ikke ille bilder? Man ser mennesker som hygger seg faktisk! Det er ikke et bilde hvor det er masse drikke og mennesker. Så folkens, slapp av. Sorry, måtte bare skrive hva jeg mente. Måtte sjekke kommentarer på innlegget. Er så mange folk som ikke tenker over hva de skriver heller. Det blir bare patetisk egentlig.. Så ja det var egentlig bare det jeg ville si.
      Jeg elsker bloggen din andrea 🙂 stå på!

    8. snakker om det bilde på bloggen til Fanny. der hvor dere sitter i sofaen og du holder en sånnn six-pakc av øl, og har sånn fjortis ansikt med sånn munn. Aner du hvor mange som leser bloggen til deg g fanny? aner du hvor dårlig bloggforbilde dere er??det der er faktisk DRØYT.

    9. Hvorfor var dere så mange bloggere og bloggerenes venner? Skjønner? Det er liksom bloggerne sine venner. Fikk dere det sponset og så kunne dere ta med noen venner? <3

    10. HEI FOLKENS! 🙂
      Leter dere etter en ny, spennende blogg å lese?
      Jeg er ei jente på 20år, blogger om mote, hverdag og generelle ting som faller meg inn.
      Jeg hadde satt så uendelig stor pris på om dere hadde stukket innom og kommentert litt..
      Jeg har foreløpig lite innlegg, men de kommer! begynte akkurat å blogge igjen..
      Og hvis du er god på design, så hadde jeg satt stor pris på om du kunne ha hjulpet meg med et kult design til bloggen, du får såklart stor erkjennelse på bloggen(yes!).
      Lesere = Motivasjon
      Motivasjon = Gode innlegg.
      Setter som sagt veldig pris på om dere tar en tur innom og kanskje kommenterer hvis dere vil 🙂

    11. wow, må nesten bare le over de enkelte kommentarene! er hun et dårlig ” bloggforbilde ” fordi hun prøver å leve livet sitt og ha det mest mulig gøy? listen boo boo, hvis du blir provosert av sånne bilder er du rett og slett for liten til å være på nettet 🙂 la meg fortelle deg noe, er det ikke VI som skal gi creds til Andrea som ikke skjuler at hun drikker? er det ikke VI som skal takke Andrea fordi hun går rundt med et kamera på VORSJ for å gjøre oss glade med blogginga? og hvordan viser vi at vi er takknemlige? jo, vi skriver dritt! det er utrolig egoistisk og childish! dere har et liv selv (obviously not) så hvorfor ikke passe på deres heller? la Andrea gjøre hva hun vil uten at det skal komme noen rappkjefta drittunger og rette på hennes feil! blir rett og slett flau av å være et menneske, tro det eller ei 🙂 men i hvertfall, ha en fin dag Andrea! du er vakker og fortjener KUN det beste så bare hev deg over de taperene og fortsett med ditt! du har mange folk som støtter deg, innkludert meg! så you goo gurl

    12. HAHAHAH, “er ikke Sophie Elise fra Trondheim/Tromsø???” hva slags skada geografikunnskaper er det denne personen innehaver? Trondheim og Tromsø ligger vel like langt fra hverandre som hjernecellene dine ville jeg tro?

    13. Kan du hilse til Bjørn å si at jeg så han på peppes pizza på lørdag, og om han så en liten jente med brundt hår som gikk forbi han mens han sto i køen inn til peppes??? HIIIIIIILS å si at jeg love bloggen hans

    14. Folkens, hun er snart 18, ta dere sammen! Lurte bare om du fortsatt brukte St.Tropez? Siden du er så brun? Pene jenter samlet, gleder meg til å se mer av leiligheten 🙂

    15. Fy søren! Du er en helt perfekt jente Andrea! Du er veldi Nydli ! Lykke til vidre <3 Du og Axel passer veldig godt ilag<3

    16. hvordan kjenner du karen bardstu? og hva synes egentlig axel om at du hele tiden er sammen med bjørn erik? hadde blitt utrolig glad hvis du hadde svart meg;*

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg