Året 2012- April og Mai

April

Jeg var masse med verdens beste bassa:

Jeg var veldig frustrert og lei meg en dag og skrev et innlegg om det:

Hele innlegget kan dere lese HER

 

I påskeferien var jeg, mamma, tante og Ulrik i Berlin. Elsket byen og fikk opplevd masse:

Var i Berlin zoo og var helt frelst! Tror jeg kunne vært der livet ut, haha

Brandenburger Tor

Kjøpte nytt og fresht treningstøy på Nikestore! ♥

MAI

Var på Koster med Axel:

Klippet Shandie så hun fikk sommersveisen:

Hadde dagens outfit med favorittshorsten fra Levis som jeg kjøpte i London:

Feiret 17.mai med venner:

La ut den sinnsykt kule videoen fra Werun shooten:

Var på Justin Bieber konserten på Operataket. Skulket skolen og ventet i 13 timer uten mat og drikke, men halooo! Det var verdt det. Jeg og Fanny gjorde ikke annet enn å gråte når han kom på scenen av lykke og når han dro satte vi oss ned og gråt av kjærlighetssorg fordi han hadde dratt. Haha, beliebers ♥

Herlige Sophie var med!!

♥♥ GLEDER MEG TIL KONSERTEN I APRIL!!

Tok masse bilder på konserten med forskjellige blogglesere! Helt sykt hvor mange som kom bort den dagen:

♥ ♥ ♥ ♥ ♥  Prøvde å ta med Juni også men det gikk ikke fordi innlegget ble for langt! Så da blir det juni, juli og august i neste omgang, altså sommerferien 

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

62 kommentarer

Siste innlegg