Nattinatt

Noen bilder fra sushidaten med verdens beste i stad! Nå skal jeg prøve å legge meg snart. Som dere kanskje har fått med dere har jeg en vane med å legge meg aaaalt for sent.. I morgen er det skole og jeg er alt annet enn motivert. Bare 19 dager til påskeferie (haha)! Vet ikke hvor jeg skal enda, men vil reise et sted.. Har sykt lyst til å besøke broren min i Australia, mest sansynlig Sydney. Men tør ikke fly så langt alene med tanke på mellomlandinger, at jeg har ekstremt dårlig retningssans og er en pyse. Er ikke tilfeldigvis noen av dere som skal til Sydney i påskeferien og vil ta følge med meg? Hehehe, natttinatttttt 

 

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

47 kommentarer
    1. Du får med meg! God retningssans og en uendelig glede for å reise. Det er bare flybilettene da, kanskje du kunne betale de for meg, hehe 😀

    2. Så nydelig!!!!!
      Håper virkelig jeg ser deg i oslo 17.april !! har samme billett som deg (GC) , også har jeg jo meet and greet i Nederland så kommer rett fra nederland helgen før konserten! Så da får jeg møtt mange kjendiser! Håper å få møtt deg!!

    3. haha, jeg skal faktisk til australia i påskeferien jeg ogsåå! men skal til melbourne da:) skal fly helt alene, og gruer meg jævli, er livredd for å fly! meen det blir verdt det, siden jeg skal besøke min beste venninne:D

    4. hei! kan du please skrive om hvordan du klarte å få en så fin mage på så kort tid? kan du også skrive om hva du spiste hvor mye du spiste og når du spiste osv ? takk 🙂 <3

    5. elsker at folk begynner å skjønne hvordan du egentlig er. dette har jeg ventet på. du er den slemmeste personen jeg vet om.

    6. Jeg er i Sydney nå og besøker broren min som er her, og har vært her i to uker nå! Jeg er bare 16 og reiste alene og var veldig redd for det med å reise alene… men det var ikke noe problem!! Var kjempe lett og deilig følelse å komme fram og vite at du har gjort alt alene 🙂 Virkelig verdt det, jeg har storkost meg <3

    7. Jeg har bodd i Sydney i en måned nå og storkoser meg. Vil absolutt anbefale deg og reise, men ville kanskje vært her nede litt mer enn bare en uke fordi flyreisen er utrolig lang!

    8. Kan du årne en timeplan på hva du trener og spiser? Og hvor lang tid tok det før du såg resultater? Plis!

    9. Du kan ikke gå rundt å tro du er bedre enn andre
      Hvem tar alle outfitbildene av de? Vennene dine? Blir de ikke lei av det?

    10. Når har du tenkt å forklare og unnskylde deg angående det med tcmn? hm? feige fitte. tror nok du selv skjønner at dette ikke var så jævla lurt og derfor velger du å ignorere det. tcmnfans vil nok ikke la deg glemme dette. Jævla kineser

    11. Som personen over her sier, du er ufattelig feig og barnslig. Voks opp, du bør også si unnskyld til tcmn. Å ikke tro at du og bjørn erik er så jævlig mye bedre enn alle.

    12. bare fly med Qatar.Reiser du med et selskap som tar mer 24 t ned gjør du en bommer og du skal maks betale 11.500. Maks! Flyr dit 3-4 ganger i året. Null stress. Kan lett fly dit med en mellomlanding…

    13. Hmm, så mye dritt som kommer inn til deg, Andrea… Anonyme drittsekk(er) som kommenterer barnslige, frekke ting til deg – en person de ikke kjenner eller vet noe som helst om.. Jeg synes det er så tåpelig og frekt og %”&/( åååh! Skjønner ikke hvordan du gidder, hadde kommentarene kommet til meg hadde jeg sluttet asap! Credzz (haha) til deg som er tøff nok!
      Kos deg i Australia om du skal dit, og husk å glemme alle drittfolkene som ikke vil deg NOE godt 🙂

    14. Jeg syntes alle som har skrevet noe stygt til andrea ikke er noe bedre selv, alle personer gjør noe de ikke mener. Det er ikke vits i dømme en person etter feilene de har gjort.

    15. Andrea: Så lenge personen ikke viser noen tegn til forandring er det vanskelig å akseptere mobbing. Sorry, men det her var kvalmt badendyck.

    16. Du er virkelig ikke så søt og uskyldig som du utgir deg for, har mistet all respekt for deg. Ikke tro du er så mye bedre enn andre, du skylder Therese en unnskyldning. Alle vet hva du har gjort, så hvorfor ignorerer du det, skjerp deg Andrea

    17. Ka faen ho har skrevve til tcmn som gjør ho te en jævla fitta som dokker sir?
      skjønne ikke ka probleme dokkers e..
      dokker treng jo faen ikke å kommentere nåt så negativt på bloggen hennes hvertfall ikke på ett sånt her innlægg -.-
      Det gjør mæ jævli irritert -.-

    18. Synes på ingen måte det er frekt å skrive at man har mistet respekten for Andrea. Hun gjorde noe hun ikke burde ha gjort og frem til hun sier unnskyld så synes jeg virkelig ikke at folk skal komme og forsvare hun. Selvfølgelig gjør folk feil, men ikke vær feig og lat som det aldri skjedde, for det gjorde det. Jeg mistet selv respekten for deg Andrea, trodde virkelig du var like søt og snill som du fremstår men noen ganger tenker du deg ikke godt nok om og slenger med upassende kommentarer. Veldig dobbeltmoralsk. Alle gjør feil, men plis rett opp i det før du ødelegger mer for deg selv. Tidligere fast leser.

    19. Jeg skjønner ikke hvorfor alle er så frekke mot deg! Bra innlegg<3 Håper du får det fint i Sydney hvis du dra dit!!! Elsker bloggen din så høyt

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg