Koser oss

Heihei!

I går solte jeg og Julia oss i mange timer før vi skiftet og dro på hotellets treningssenter. Ikke dårlig, eller hva? Var utrolig deilig å få trent litt, selvom jeg er støl i dag. Senere på kvelden dro vi ut og ute møtte vi noen venner fra forrige tur som vi hadde det gøy med. Julia fikk desverre i seg altfor mye drikke så endte med at jeg måtte slepe med meg henne hjem til hotellet i 4-tiden, haha. Dette er ikke meningen å være noe “festeferie”, så det blir nok flest rolige dager her nede. Synes det er veldig greit, begynner å bli litt smålei etter 2 uker som bare var fest hver eneste dag tidligere i sommerferien. Så vi kommer nok til å gjøre mye andre koselige ting, skal bla leie bil og dra til Las Palmas en dag. Det er hovedstaden her på GC så dit burde vi jo ta oss en tur, blir vel sikkert også med litt klær hjem kjenner jeg meg selv rett  I dag er vi slitne og skal bare slappe av på hotellet. Er resturant her så vi kommer til å spise middag der etterpå og så bare se på serier til vi sovner- deilig ♥
 

Fine hotellet vårt!

Topp fra H&M // Shorts fra Zara

39 kommentarer

Siste innlegg