Dagen i går

Heihei!

Rakk desverre ikke blogge i går så da får jeg legge ut om gårdagen i dag. Til tross for at vi la oss i 23 tiden var jeg virkelig helt DØD da alarmen ringte klokken 7. Vi skulle dra å surfe halv 9 og jeg klarte selvfølgelig å forsove meg. Hadde på alarm hvert 5 minutt fra kl 7 og våknet ikke av den før ti på halv 9. Er et aller annet rart med meg som gjør at jeg ikke våkner av alarmen min, den er liksom med i drømmene mine og det er meningen at jeg skal slå de av. Fler som har det sånn? Haha. Heldigvis var de andre litt forsinket også så da rakk vi det akkurat. Vi dro ut til en strand som lå en time unna med bil og der var det svææære bølger. På den stranden vi har surfet på tideligere har det vært så og si 100% ferskvann pga en elv som renner ut i havet men her var det helt salt. Personlig hater jeg å få salt i øynene så jeg trodde ikke jeg skulle takle det, men ble faktisk vandt til det ganske fort! I går skulle vi surfe helt på egenhånd, tideligere har instruktørene hjulpet oss ved å si i fra når vi skal reise oss opp + at de dytter litt fart i det bølgen kommer. Til tross for kombinasjonen av skumle monsterbølger, saltvann og å gjøre alt alene klarte jeg meg faktisk veldig bra etter et par forsøk. Holdt faktisk på å gi opp for jeg blir så irritert når jeg ikke får det til, men heldigvis fortsatte jeg og dere kan tro jeg ble glad når jeg endelig klarte det  Surfing er så fantastisk morsomt, får ikke sagt det nok!! 

Haha!! Etter surfingen var superslitne og sultne så da kjørte vi tilbake til byen vi bor i. Der spiste vi kjempegod lunch og fikk sett oss litt rundt:

Nam!! 

Ferdig dusjet og fikset etter en veeeldig fin dag. I kveld skal hele gjengen spise sushi til middag + ta litt drinker på en bar. Kommer til å poste kveldens outfit senere i dag, så bare følg med! Liker dere forresten at jeg skriver litt mer i innleggene mine sånn som nå? Føler det er så kjedelig for dere å lese, men kanskje ikke?  Nå skal jeg ut i solen, vi snakkes ♥

47 kommentarer
    1. Jeg synes bryna hennes er kjempe fine jeg Lina!! Men andrea, det skrives gårsdagen, og ikke gårdagen:) kos deg videre i vakre Portugal

    2. Det er absolutt ikke kjedelig å lese!! Virker som om man ofte tror man “skravler” i innlegg, men jeg synes alltid det er koselig å lese mer av hva dere tenker/gjør/føler 😀 Også tar du så fine bilder, det er alltid gøy! Forresten var også det nye layoutet superfint :)))

    3. Lina? gjøre noe med bryna?? de er jo kjempe fine og naturlige og passer til ansiktet hennes.. halo.. Du er kjempe pen Andrea!! 🙂

    4. Jeg synes det bare er bra du skriver mer i innleggene dine! Det er bare super koselig og gøy å lese! Jeg har også samme problem som deg at jeg ikke våkner av alarmen, men et godt tips er å endre alarmtonen, kan godt hende du har prøvd det før, men hvis ikke burde du prøve det for det funket veldig bra for meg ihvertfall! Håper du koser deg masse i Portugal! Elsker bloggen din, du er nydelig<3

    5. Jaa liker at du skriver mer! Super fine bilder, som vanlig! Du må kose deg masse i Portugal videre, hørtes kjekt ut. Bare et kjapt spørsmål; er det vanskelig å surfe i og med at du ikke har prøvd det før (regner jeg med heheh)?
      Du er så vakker, Andrea! 🙂

    6. Hva spiste dere? Er det rått kjøtt? Eller er jeg helt ute å kjøre nå, hehe? Kjempe fine bilder foresten:-D

    7. Jeg pleier alltid å sette på flere alarmer, med forskjellige lyder! Funket da jeg også skrudde dem av i halvsøvne :p Liker at du skriver mye, så lenge du har litt bilder som passer til innlegget er det supert med litt lengre tekst 🙂
      Ser kjempekoselig ut, og fysøren så fin sminke du hadde på det bildet!

    8. Forstår hva Lina mener med bryna. De er litt tynne og bøyen ser litt unaturlig ut – i hvertfall på høyre side på det bildet over her. De er heller ikke like.
      Forresten; innleggene blir mye bedre med mer tekst!

    9. Jeg kommer aldri til å forstå at enkelte mennesker tror de har rett til å kommentere andres utseende. Tror kanskje jeg tar meg en tur innom facebook og kommenterer på bildet til en person jeg ikke kjenner: “Du burde gjøre noe me brynene dine, de ser ikke helt like ut”. Hva hadde dere tenkt om dere fikk en slik kommentar? For det er akkurat sånn dere er, slemme mennesker. Rett ut. Ikke rart jenter får komplekser når slike som dere kommenterer. Andrea, du er ei kjempeflott jente, aldri la slike idioter påvirke deg!
      Klem

    10. Jeg tror grunnen til at du ikke hører alarmen, er fordi du har kommet i en tullete rytme. Etter hva jeg har fått inntrykk av så legger du deg sent og står opp sent. Du droppet jo ut av vgs og der hadde du en vane med å stå opp tidlig, men nå jobber du ikke og har heller ikke en jobb? utenom skrivingen din på bloggen da. men herregud hva vet jeg.. vet bare at sånt skjer med meg. kos deg masse videre:)

    11. Jeg også sliter med å stå opp om morgenen, slår av alarmen i søvne og får alarmen i drømmene mine osv, men det er nok fordi jeg har snudd døgnrytmen min sånn. Vet ikke om du har spesielle rutiner på når du skal stå opp og legge deg eller om du har litt tullete døgnrytme, men sånn kommer som regel pågrunn av døgnrytmen!
      Høres ut som du har hatt det morsomt da! Jeg liker at du skriver litt mere fyldigere innlegg, mye morsomme å lese da! Kos deg videre 😀

    12. Ericeira er en nydelig plass. Har vært på akkurat samme surfecamp som dere. Hvis dere skal ut i spise anbefaler jeg at dere prøver ut Uni sushi og Tik tak. Utrolig god mat på de stedene:-)

    13. Du blogger kjempebra for tiden, og det er veldig gøy å lese hva du skriver! <3
      Kos deg videre i vakre omgivelser, det fortjener du!!
      kos og klem

    14. Blir så sint av å lese kommentarer som ber deg fikse på ditt og datt, du er helt sykt pen, og det har du alltid vært! ikke fiks på noe mer ved deg selv, du er fin sånn som du er (klisje, men sant)

    15. Alarmen blander seg inn i drømmene mine så og si hele tiden, haha uff x) Sist gang var jeg en kaptein på et stort skip, men jeg kan jo ingenting om skip. Så i drømmen ble det slik at for hver gang alarmen ringte og jeg skrudde den av kom jeg til å lære en ny ting som var viktig for at jeg skulle kunne gjøre jobben min. Men når klokka slo 12 kunne jeg stå opp, for da hadde jeg lært alt jeg trengte å lære.
      Morsomt, men frustrerende.

    16. neida, det er fint å lese slike innlegg! håper du skriver et mer utfyllende innlegg når du kommer hjem også, det ville vært gøy! Du er kjempefin, og det nye designet var virkelig fresh!

    17. nei, jeg synes ikke slike innlegg er kjedelige i det hele tatt! Synes det blir mer personlig når du skriver sånn – man får liksom litt følelse som om du forteller ei venninne om dagen din 🙂 Du er forresten helt utrolig vakker og nydelig. Håper du ser det selv, for du er utrolig heldig. Elsker den nye headeren din btw!!

    18. Synes det er veldig fint når du skriver litt mer i innleggene dine! 😀 Brynene dine ser forresten stunning ut akkurat nå! :O – håper dere koser dere masse i Portugal 🙂

    19. Wææ kjenner meg såå sykt igjen det med vekkerklokken, tar den seriøst av i søvne uten å merke noe.. Foressten på det nederste bildet så det u som du hadde lysere hår nede liksom, har du ombre?

    20. Bloggen din har blitt sååå fin! Med ny header og design! Høres ut som en veldig kul og “fresh” dag! 🙂

    21. Liker lengre innlegg, som de andre sier over her blir det litt mer personlig, som du prater til en venninne! Kjempeflott sminke, og elsker det nye designet 🙂 og du har flotte bryn, bare noe tull at du må fikse på de!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg