Innkjøp og litt bilder fra campen

Heihei!

I går kveld tok vi oss en tur til Lisboa på et kjøpesenter som heter Colombo. Vi ble fortalt at dette er det største i hele Europa! Vet ikke om det stemmer, men gigantisk var det hvertfall. Vi hadde desverre bare under 2 timer på å gå rundt så da endte det med at jeg bare rakk Primark og Zara, haha.. Fikk hvertfall med meg litt hjem så da er jeg fornøyd  I dag var det siste surfedag for denne turen.. Skikkelig kjipt! Vi skal jo hjem i morgen og jeg kommer til å savne å være her. Lapoint surfcamp har gått over alle forventninger, jeg har hatt en helt fantastisk uke ♥ I kveld er det grilling og kos på campen, det tror jeg blir en fin avslutning på turen! Likte dere forresten det nye designet mitt? Jeg ELSKER det! Er så utrolig fornøyd, var virkelig på tide med noe nytt. Det er laget av flinke Rikke  

Et par bilder fra da vi var på kjøpesenteret! Her er gårdagens innkjøp:

Litt billige, nødvnendigheter fra Primark ♥

Forskjellige hårbånd fra Primark ♥

Superfin overdel med nydelige detaljer på ryggen fra Zara ♥

Denne har jeg i svart og jeg har brukt den SÅ mye. Dere kan tro jeg ble glad da jeg fant den i hvit! Fra Zara ♥

Superkule sko fra Zara ♥

Ellers tok jeg et par bilder fra campen om det skulle være interessant å se:

Madicken ville ikke være med på disse bildene så da måtte jeg beskjære henne ut, haha. Vi snakkes etterpå dere 

14 kommentarer
    1. hei 🙂 så fine bilder du har 🙂 men måtte bare si at det stede du har vært på heter ikke Colombia men Colombo haha 😀 Håper du koser deg masse,jeg er portugisisk og du vet ikke hvor misunnelig jeg er akkurat nå haha. 😛 Du er veldig flink Andrea, men syns du burde laste opp flere bilder, du laster ned veldig få bilder og vi eller jeg får ikke med meg veldig mye av hverdagen din hvis jeg ser på bildene dine. Du var for eksempel ut i byen og forteller oss hvor fint det var i Colombo og viser oss ikke hvor fint det er engang, skjønner du hva jeg mener ? Ikke ta meg som en “hater” hver så snill , er veldig veldig glad i bloggen din altså, og derfor gir jeg deg min mening 😉

    2. Hei, kan ikke du poste karakterene dine her når russetiden er over. Og samtidig fortelle hvilke universitet du søker til høsten.

    3. Sykt søte hårbånd!! Bruker hårbånd og hårbøyler selv omtrent hele tiden! Haha, selv om det gikk “ut” for flere år siden.. Kan du legge ut bildet av hvordan hårbåndene dine ser ut på håret liksom? <3 Og eventuelt, om du bruker de med forskjellige typer hårstiler og hvordan du gjør det? 🙂 Unnskyld hvis dette var litt mye haha

    4. Må bare fortelle at jeg elsker det nye designet ditt, alt matcher og passer veldig bra, ryddig og pent! Du blogger veldig bra for tiden også, stå på, du er super!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg