LØRDAG

Noen bilder fra dagen i dag, med fine venner ♥ Hadde ikke sett Fanny på 2 mnd, så skal love dere det var koselig å være med bestissen min igjen. Nå ser jeg på Sex and the city 2 med kjæresten, altså er det med andre ord en rolig lørdag her i huset. Deilig! Ellers har jeg en godterilov med meg selv nå, som dere gjerne kan få bli med på. Skal ikke spise chips, sjokolade eller noe annet godteri på en mnd- altså 4 helger. Dette er helg nr 1 (hehe) og tror det er min første godisfrie helg… ever. Fungerer faktisk overraskende bra! Unnet meg selv en nutrilettbar, det er den enseste baren jeg faktisk synes smaker skikkelig godt og koser meg med. Men denne godteriloven skal selvfølgelig være over etter 1 mnd, for det er viktig å også kunne kose seg i helgen, selvom man trener og spiser sunt. Ellers hadde jeg aldri holdt ut! Usunn og god mat er jo en av livets gleder. Tenkte egentlig bare å stikke innom og ønske dere en god lørdag! Vi blogges mer i morgen :)

18 kommentarer
    1. En nutrilettbar inneholder like mye sukker som annen sjokolade, men inneholder derimot andre positive ingredienser som sjokolade ikke har. Den er bedre enn annen sjokolade selvfølgelig, men sukkerinnholdet er dessverre like dårlig som vanlig sjokolade..

    2. Nutrilettbarer har et enormt innhold av både sukker og fett, og kan karakteriseres som godteri med litt vitaminer og mineraler.. Like usunt som det meste i godtehylla!

    3. Du vet at nutrilettbaren inneholder sånn mellom 10-16 sukkerbiter?
      Husker jeg leste om det på side2. Alternativt var omtrent en JAPP bar. Selvfølgelig er den jo noe bedre fordi den inneholder mer proteiner, mineraler og vitaminer. Men sukkermessig er den faktisk like ille.
      Ikke rart den er så god da! haha

    4. Da ville jeg heller unnet meg noen knekk mørk sjokolade, da nutrilett ikke er noe særlig sunt. Men hey, hvis målet er å kutte ned på snop så er det jo bra uansett da.

    5. Hei Andrea! Jeg vet ikke om disse bildene er fra din leilighet, men jeg får inntrykk av at du er på besøk. Kunne du ha spurt den som bor der om hvor han/hun har kjøpt Buddha-maleriet? Eventuelt om hvem som har malt det, hvis ikke det er et masseprodusert bilde.. På forhånd tusen takk! 🙂

    6. Jeg blir med! Kan du skrive mer om trening og kosthold og hvordan du skal klare å holde deg unna godteri? 🙂

    7. Å spise en nutrilettbar er akkurat som å spise sjokolade, om du ser på sukkerinnhold, så den godtefrie måneden tror jeg du får begynne på neste helg, for du failet rimelig greit den helgen her 😉

    8. Heihei!
      Jeg drive å lager meg ett skikkelig moodboard / inspirasjonstavle og har veldig lyst å bruke noen av dine bilder. Du har jo selvfølgelig rettighet knyttet til dine bilder så jeg lurte på om jeg har din tillatelse til å printe ut noen få av dine bilder hos en fotobutikk og selvfølgelig kun ha til privat bruk?

    9. Hei! Dette har ikke noe med innlegget å gjøre, bare et lite bloggtips. Jeg leste nettopp dette innlegget hos Sophie Elise:
      http://sophieelise.blogg.no/1412536987_alle_forandringene.html
      ..og det hadde vært utrolig gøy om du gjorde det samme! 🙂 Kanskje 2-3 år tilbake i tid, og hvor du var i livet akkurat den dagen for noen år tilbake.
      Også et lite spørsmål, har du fått tilbud om å være med i bloggerne eller andre programmer? I såfall, hvorfor har du takket nei? Hadde vært sååå gøy å se deg på TVskjermen 🙂
      Klem <3

    10. Hei! Jeg hadde ett ønske, ikke et hvilke som helst! Men noe kjempe viktig! Jeg vet ikke om hele verden har fått meg seg hvilke brutale hendelser det skjer i Kobani! Kanskje mer enn jeg aner vet, men forsatt velger å være stille! Dere beskytter dere ikke selv med å ikke stå med oss når dere vet at alt det som skjer der er FEIL! Kvinnene blir voldtatte fordi disse terroristene mener de kommer til himmelen av det! Menn blir kuttet av hoder, gravd levende! De skyter barn, kutter dem opp i biter. Det her er ikke en krig for et land, men for alle land! Alle mennesker som velger å være stille har tatt sin side av å støtte dem ved å ikke si deres meninger rundt dette! Vær så snill, de stakkars
      Menneskene trenger deres hjelp.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg